Používa službu Blogger.

CAKEBOOK (pt. 1)

by - pondelok, februára 27, 2017

Juhúúú! Ďalšie 2 tortičky som mala možnosť upiecť pre radosť iným. Tak sa z toho teším, že mi ľudia dôverujú a vkladajú nádej do amatérskej cukrárky a nechajú si u nej upiecť tortičku. Nie je to dojímavé? Samozrejme je to pre mňa aj veľká zodpovednosť. Bude sa im páčiť? Bude im chutiť? Vždy robím všetko pre to, aby to tak bolo a boli všetci spokojní.
Dúfam, že sa časom objaví čoraz viac takých odvážlivcov a dajú šancu mladej začínajúcej cukrárke. Preto som sa rozhodla, že každú šancu niečo upiecť iným budem zaznamenávať v tomto povedzme "seriály". Bude to vlastne aj niečo ako môj lookbook. Také to ako majú modelky keď idú na casting, aby vedeli tí ľudia ako vyzerajú na fotkách a tak. Len ja to budem mať s mojimi sladkými bábätkami. Budete svedkami všetkých mojich sladkých objednávok a možno vás to prinúti si tiež niečo objednať! Muahahahhaah... diabolský nápad.
Pekne to tu budem mať pokope pod #cakebook a keby niekto chcel inšpiráciu, len tak sa pozrieť alebo si náhodou objednať, všetky príspevky sa mu tam ukážu a hlavne mne, keďže najviac využívam svoj blog ja... trápne ale aj to bol jeden z dôvodov založenia (zaznamenávať si obľúbené recepty, aby som ich mohla ľahko nájsť a upiecť znova) a funguje.
Ešte sa mám veľa čo učiť a prízvukujem, že som samouk a amatér, takže žiadne umelecké kreácie tu nenájdete. A o tom to je... vidieť moju cestu ako som sa zo samouka vyšplhala na riadnu cukrárku... možno raz. Teda aspoň pre mňa je to povzbudivé a možno sa v tom nájde aj niekto iný a ak áno neváhaj a napíš mi a budeme sa spoločne povzbudzovať a radiť si. #bakerspower
Takže tu sú moje prvé výtvory:

Kakaový a vanilkový korpus, mascarpone krém z bielej čokolády a ovocím, na vrchu plno ovocia, orea a čokoládiek. (28 cm)




Kakaový korpus, tvarohový krém s čokoládou a ovocie, vrch potretý mascarpone krémom a ozdobený rôznymi cukríkmi, ovocím a čokoládou. (28 cm)



Toto sem nepatrí, ale je to takisto úspech, Po prvom neúspechu z pred pár rokov, kedy som skúšala piecť makarónky a dopadli katastrofálne, som sa hecla znovu a skúsila ich ešte raz. Páni moji! Taká som bola nadšená, že dopadli tak ako dopadli. Tvar musím ešte doladiť ale chutili super. Ešte takých 10 plechov a bude to top! Don´t give up!
        


PS: to "ť" v nadpise mi robí jazvy na duši ale čo už narobím, ITčkar zo mňa nebude.

You May Also Like

0 komentárov