Používa službu Blogger.

Čučoriedková torta.

by - nedeľa, februára 05, 2017

Sedím tu už pol hodinu a premýšľam, ako začať tento príspevok, čo chcem zvestovať svojmu obecenstvu a kam to vlastne celé smeruje. Moje životné obdobie je dosť čudné. Veď to poznáte tie misteriózne, emotívne nálady, kedy sa zamýšľate nad existenciou a prečo má ucho taký divný tvar. No a práve v takej som sa ocitla ja a cítim sa ako by som hrala nejakú hru a skočila som na políčko kde bolo napísané "vráť sa o 5 rokov späť". Nevysvetliteľný jav ale deje sa to.
Ale toto nie je príbeh o mojom nezmyselnom živote, tento príbeh je o torte menom Čuču. Jej príbeh je celkom jednoduchý. Bola raz jedna majiteľka haly a tá zamestnala jednu závislačku do pečenia. Jedného pekného februárového dňa majiteľka pozvala všetkých svojich zamestnancov na večeru a tak sa zrodila Čuča.... a tak vlastne aj zomrela. Smutný príbeh, ale myslím, že zomrela šťastná. Jediné čo po nej zostalo je recept a pár fotiek. 
Pečenie je vec, ktorá ma stále robí šťastnou a chcem aby to prinášalo radosť aj iným. Preto využívam každú možnosť niečo napiecť pre niekoho a spravím mu tým aspoň malú radosť ale zároveň som šťastnejšia aj ja keď vidím, že to čo som napiekla chutí a potešila som blížneho. 
PONAUČENIE: Robte to čo vás robí šťastných a šírte radosť ďalej.
Strašne depresívne slová. Soráč. TU si pozrite nejaké vtipné video na rozveselenie. Cmuq.

  • 6 vajec
  • 150 g kryštálový cukor
  • 1 vanilkový cukor
  • 220 g hladká múka
  • 1 ČL vanilkový extrakt
  • 1 ČL kypriaci prášok
  • 6 PL mlieko
  • 250 ml smotana na šľahanie
  • 250 g mascarpone
  • 250 g tvaroh
  •  práškový cukor podľa chuti
  • 125 g čučoriedky
  • čučoriedkový džem

Korpus:Vajíčka si rozdelíme a žĺtky miešame s  vanilkovým a kryštálovým cukrom dokým sa nerozpustí. Pridáme múku, kypriaci prášok spolu s mliekom a vanilkovým extraktom. Všetko poriadne premiešame a nakoniec jemne primiešame sneh z bielkov. Vylejeme do vysypanej formy a pečieme pri 170 °C.
Krém: Smotanu vyšľaháme do tuha. Pridáme mascarpone, cukor a tvaroh a všetko premiešame. Ak šľaháte mixérom, po pridaní mascarpone nemixujte príliš dlho, pretože mascarpone môže pustiť vodu a celá plnka vám zredne.
Torta: Korpus si prekrojíme na 3 časti. Každý plát potrieme najprv vrstvou džemu a naň natrieme časť krému. Poukladáme čučoriedky a prikryjeme ďalším plátom. Postup opakujeme a nakoniec tortu potrieme zvyšným krémom a ozdobíme podľa svojho gusta. 💙





Prierez torty som nemala možnosť odfotiť, tak som ju upiekla ešte raz a tu je výsledok. :)

You May Also Like

0 komentárov