Používa službu Blogger.

Výlet KE: MATTEO CUCINA.

by - sobota, februára 25, 2017

Nechcem tomu veriť, že už je sobota! Prázdniny fuč a predo mnou týždeň plný písomiek a popritom by som si mala nájsť čas aj čo to kuknúť k maturitám, ktoré sa blížia nezvratnou rýchlosťou. Ešteže sme ale mali tie prázdniny a od učenia pokoj. Teda plánovala som sa učiť, pilne, ale nejak mi nezostal čas. Ešte som aj ochorela a len dúfam, že budem do školy fit, lebo si neviem predstaviť ako vybalansujem knihu v jednej ruke a čaj s kapesníkom v druhej.
V utorok som sa vybrala do KE navštíviť kamaráta a moje cukrárske srdce nemohlo vynechať jeden skvelý obchodík, ktorý vám chcem priblížiť. Moje tešenie sa dalo porovnať s nakupovaním v Ikea. Limit som si musela stanoviť ešte pred tým, ako tam vkročím... viete, len pre istotu. MATTEO CUCINA. K tomuto obchodíku som sa dostala ani neviem ako, asi reklama na FB, neviem... ale hneď ma zaujal svojimi produktami a bez váhania som klikla LIKE na stránku.
Problém bol v tom, že jediná kamenná predajňa bola 5 hodín vlakom odo mňa, ale to nezastaví závislačku ani na chvíľu a v utorok a dokonca aj v stredu som tam zavítala. Raj pre cukrárky. Pomôcky od výmyslu sveta, milé predavačky a široký sortiment. Najprv som si predajňu po kúsku popozerala a potom som si spravila druhé kolečko a vyberala si, čo si kúpim. Šialené, ale neminula som tam toľko, koľko som myslela že miniem. 
Musela som sa rozhodnúť, čo naozaj využijem a čo mi až tak netreba. Z hlavy sa mi parilo a vybrala som si 8 kúskov. Môj limit nebol prekročený a tak som tam zavítala na druhý deň znovu a zakúpila ešte 2 veci. Jedna vec je tajná, to je prekvapko na sestrinu tortu k svadbe.



Košíkov na cupcakes nikdy nie je dosť. Tam ich mali nespočetne. Rozhodla som sa pre základné hnedé, pretože u nás ich nikde nie je dostať, a roztomilé čerešničkové. Cena: okolo 3€.

Gélové farby sú najlepšie. Dlhšiu dobu som si ich plánovala objednať z netu, ale nakoniec som ich kúpila tu. Pre začiatok mám základné farby, ktoré mi určite vydržia 100 rokov. Stačí úplne máličko a vykúzlite sýtu farbu. Už som vyskúšala modrú a môžem povedať, že sa oplatí investovať trochu viac peňazí. Určite dlhšie vydržia a sýtosť farby sa nedá porovnať. Cena: jedna za 2,2€.

Nožíček som už vyskúšala a som ohromená. Keď ho vyskúšate, už nikdy nebudete chcieť použiť na uhládzanie nič iné. Vďaka záhybu sa s ním super manipuluje a úžasne uhládza. Cena: 5 €.
Pusinkovú posýpku som ešte nikde nevidela a je proste rozkošná. Posýpok tam mali od výmyslu sveta, ale pusinky a ich nevšednosť to vyhrali na plnej čiare. Cena: 3€


 Och a na záver vám predstavujem moju novú srdcovku. Nie je úžasná? Rozkošnejší cupcake som asi ešte nevidela. Musím mu vymyslieť miesto, aby sa v mojej izbe cítil príjemne a bolo mu u mňa dobre. Hmmm a čo do neho vlastne dám? Cena: 5€.

Keby som mala neobmedzený rozpočet, tak si kúpim oveľa viac vecí. Idú z dobou a v ponuke majú aj najnovšie trendy ako matný sprej na dezerty alebo polevy rôznych farieb. Skutočne je vidieť, že to majiteľku baví a určite je medzi východniarskými cukrárkami veľmi obľúbená. Pre nás západniarov zostáva internetový obchod, ktorý ponúka takisto široký sortiment. Skvelá skúsenosť, dúfam že sa raz ešte vrátim. Dovtedy si budem prezerať ich stránku a rozhodovať sa, či to naozaj potrebujem, ako doteraz.

You May Also Like

0 komentárov