Používa službu Blogger.

Augustový Haul.

by - streda, augusta 31, 2016

Koniec mesiaca pred nami a mne v makovici skrsol nápad skúsiť niečo nové, iné, skrátka to čo tu ešte nebolo. Aspoň nie na mojom blogu. U fashion blogeriek a beauty blogeriek je bežné, keď robia Haul z uplynulého mesiaca a delia sa s čitateľmi o to, čo si kúpili, vyskúšali, so všetkým tým, čo stojí za zmienku. Je to také zhrnutie noviniek v šatníku, kozmetike a u mňa? U mňa to bude, ako inak, v oblasti kulinárstva. Radím sa do čelade foodblogerskej, síce amatérskej, ale vždy tam patrím, takže môj Haul bude o novinkách v mojej kuchyni. Takže, čo som si nové kúpila?

August bol plný prekvapení a nových možností. Keďže som mala viac voľna, trávila som ho aj nakupovaním. Pribudlo mi veľa nových exemplárov, s ktorými sa s vami chcem podeliť, možno poradiť alebo inšpirovať. Neviem kde začať, aby to malo nejakú organizáciu a nebolo to krížom krážom. Rozdelím to teda do 3 skupín. Náradie, servírovanie a dekorácie.


Náradie
Čo predstavuje náradie? Predsa všetko to, čo používam pri pečení. Formy, misky, varešky...
Prvú vec, čo som si kúpila, boli rovno 3 veci. Forma na pečenie, ktorú som mala, už vyzerala hrozne, preto som pokukovala po nejakej novej. V Tescu som našla hneď 3 a povedala som si, prečo nie? Cena bola okolo 9€, tak som neváhala a  spokojne si odkráčala s novými formami domov.
Dlhšiu dobu som zháňala formu na tart alebo ako sa tomu povie, no veď tú s vrúbkovými nízkymi stenami. Chcela som ale s odnímateľným dnom a nikde som takú nevedela zohnať a ak bola, tak bola moc malá. Vykúpenie prišlo v mojej milovanej Ikea kde som si okrem iného kúpila aj presne takú formu akú som chcela, z čoho som bola fakt nadšená a neviem sa dočkať kedy v nej niečo upečiem. Stála 6€, čo je super cena.
Ďalšia vec, ktorú neviem kam zaradiť, ale keďže mi pomáha pri pečení tak ju šupne sem je nová knižka! Dala som výkričník lebo je to úžasná knižka plná inšpirácii a nápadov. Je od veľmi šikovných foodblogeriek a pre mňa sú veľkým vzorom. Som nesmierna šťastná, že vydali knižku a ešte šťastnejšia, že sa môžem pýšiť tým, že ju mám. Kúpite len v Martinuse.





Servírovanie
Sem zaradím všetko, na čom jedlo servírujem, konzumujem a vychutnávam. S týmito vecami sa stretnete na mojich fotkách, preto ich nevidíte naposledy. Ha ha.
Moja zbierka tanierikov sa rozrástla o 2 nových členov a obaja sú z Ikea. Biely tanierik síce mám ale chcela som ešte iný, lebo ten čo mám sa nehodí na všetky jedlá. Tento typ mám už aj v ružovej farbe a patrí k mojim obľúbeným. Priesvitný tanierik beriem ako výzvu a neviem sa dočkať, ako bude vyzerať na fotkách ak ho tam vlastne bude vidieť. Cenu si nepamätám ale okolo 2-3€ každý.
Šáločky sú moja slabosť N°2 a na túto rozkvitnutú som poškulovala už hodnú chvíľu. Je dosť veľká a čajík sa z nej bude piť úžasne. Skoro by som sa kvôli tomu tešila na zimu. Stála 2,5€.
Zaradím sem aj stojan na torty. Aj na ten som dlho pozerala, ale už som nemohla dlhšie váhať a kúpila som ho. Môj život sa ale zrútil pri rozbalení doma. Neprežil cestu vlakom a praskol. Teraz musím vymyslieť, ako to opravím ak sa to vlastne ešte bude dať. Cena 8€- R.I.P.

Má bóó..

Dekorácie
Vysvetľovať to snáď nemusím. Všetko to, čím zdobím a to, čo dodáva fotkám tu správnu atmosféru. Tento mesiac som mala nejaké šťastie na slamky a kúpila som hneď dvoje. Bodky sú moja ďalšia úchylka a týmto papierovým slamkám z Tiger (myslím že stáli 2€) som povedala svoje áno bez váhania. Pastelové farby sú moji favority, čiže pri pohľade na slamky z Ikea som takisto neváhala a hádzala do košíka. Kúpila som ich za smiešne 1€ a je ich 100 ks. Posledná vec, s ktorou sa s vami podelím je tento otočný podnos alebo ako to nazvať. Oválna doska, ktorá sa točí. Kúpila som si ju najmä preto, že na nej chcem ozdobovať torty, i keď práve na to nebola vyrobená. Snáď to s tým bude fungovať a keď nie, tak to budem mať stále ako využiť. Cena 6€. Prečo som to zaradila sem vôbec neviem, asi len preto, lebo som to odfotila na jednej fotke so slamkami.


Myslím,  že som sa rozpísala moc a veľa ľudí si to neprečíta, ale možno to niekomu pomôže a inšpiruje sa. Neviem, či takýto typ príspevkov má budúcnosť a úspech, ale raz za čas pridám aj niečo iné ako recept, nech to tu neni úplne fádne. Ak si to teda prečítal/a do konca, napíš koment, či je to dobrý nápad. Ja sa lúčim a prajem zajtra príjemný sviatočný deň. Napečte si niečo!









You May Also Like

0 komentárov