Používa službu Blogger.

Čučoriedkové cupcakes.

by - utorok, augusta 09, 2016

Určite si to všimol každý a len blázon to nevyužil. Áno, hovorím o zľavnených čučoriedkach vo viacerých megamarketoch. Predbiehali sa v cene, kvalite, pôvode. Každý, kto nemá možnosť si natrhať tie najlepšie, siahol po jednej a viac škatulkách. Ja som osobne siahla po troch a v hlave som mala obrovský oblak koláčikov, ktoré by som upiekla. Bohužiaľ na toľko predstáv by mi ťažko stačilo to množstvo, čo ponúkali obchody a ani moja peňaženka nie je bezodná. Preto som sa rozhodla len pre jeden recept a keďže som už dlho nerobila cupcakes, spravila som tie.


Cupcakes sú tak jednoduché a tak chutné! Recept pre začiatočníkov ako vyšitý. Tieto sú vanilkové s čučoriedkami a na vrchu krém zo smotanovej nátierky, ozdobený opäť čučoriedkami. Mne vyšlo 16 kusov, čo je myslím akurát a zjedli sa za deň. Beriem to ako výzvu, aby som napiekla zas niečo ďalšie.




  • 220 g hladká múka
  • 120 g kryštálový cukor
  • 250 ml mlieko
  • 100 ml olej
  • 1 vajce
  • 1 balíček PDP
  • 180 g čučoriedky
  • 1 ČL vanilkový extrakt 
  • 500 g smotanová nátierka/ krémový syr Philadephia
  • 150 g maslo
  • práškový cukor podľa chuti
  • 1 ČL vanilkový extrakt
Sypké suroviny si spolu zmiešame a pridáme ostatné, tekuté suroviny. Všetko dobre premiešame. Čučoriedky si umyjeme a posypeme trochou múky, aby nepadli všetky na spodok ale držali sa pekne v strede košíkov. Primiešame k zmesi a nalejeme do 3/4 košíčkov. Pečieme pri 180 °C približne 25 minút.
Všetky suroviny na krém vložíme do misky a mixérom poriadne vymiešame. Krémom naplníme cukrárenské vrecko a zdobíme. Na vrch, ako čerešničku na torte, poukladáme čučoriedky.
Hááá! Kto prvý spočíta, koľkokrát som napísala v tomto čučoriedkovom príspevku slovo čučoriedka a jeho odnože?!
















You May Also Like

0 komentárov