Používa službu Blogger.

Keď sa nedarí.

by - nedeľa, augusta 21, 2016

Myslím, že každý dobre pozná to obdobie, kedy mu prihorí aj čaj. Nevieme ako, z akého dôvodu a na koľko to bude, ale proste to tak je. Mne nastalo také obdobie "sucha" nedávno. Dúfam ale, že sa dlho nezdrží a nabehnem opäť na to úspešné a šťastné obdobie, veď predsa začína škola a keby sa mi nedarí tam a ani v pečení, môj život by už nemal zmysel. 


Začalo to lávovými koláčikmi. Z overeného zdroja mi bolo povedané, že sú úžasné tak reku idem ich vyskúšať. To bol ešte apríl-máj keď som ich skúšala po prvé, vtedy som tam nedala múku ja trúba ale teraz po druhý krát som spravila všetko preto, aby boli dokonalé a aj tak mi to nevyšlo. Rozpadávali sa a nešli vyklopiť. Chuťovo boli síce super, ale finálny výsledok ma sklamal. Chyba musí byť teda v recepte! Ha-ha.
Robila som aj smotankovú klasiku pre sestru k meninám, ale to by bolo primitívne sem dávať taký recept, veď to pozná snáď každý z detstva. Tá mi celkom vyšla, veď na tom sa nedá čo pokaziť.
Svetlá chvíľka prišla a zasvietila na mňa a kamošky v podobe dekadentného cisárskeho trhanca. Ach ten bol skvelý! S tvarohom, čokoládou a šľahačkou. Hotová kalorická bomba, postrach všetkých tehličkárov. 
A potom prišla makovo-orechová torta. Všetko išlo po masle až dokým som cesto nevyliala do formy, podotýkam príliš veľkej, lebo som si spravila radosť a kúpila si 3 nové tortové formy a šak dám to do tej najväčšej. Tak som dala a korpus tenký ako palacinka. To som ako tak prekusla, ale to že som tam zabudla dať 220 g cukru to mi veru narobilo nervy. Zistila som to až keď sa cesto už pieklo a ja som si mohla báchať hlavu o stôl. No čo, musela som to nejak zachrániť. Korpus som po vychladnutí rozkrojila a dala dvojitú dávku džemu. Navrch som dala takisto veľa džemu a poliala veľkou kopou čokolády. Moment pravdy nastal po stuhnutí a keď som ju ochutnala neverila som tomu, že je dosť sladká. Dokonca by tam stačilo aj menej čokolády. Tak sa pýtam, keby tam dám ten cukor, nedostali by sme všetci cukrovku?
Ponaučenie z tohto príspevku: Ak sa ti niečo nepodarí, nezúfaj! Vždy sa to dá opraviť a ak nie, stále to môžeš zjesť v hocijakej podobe v akej to je a to je na pečení úžasné.

Aj tieto smrdlavo-syrové cestoviny s paradajkami a uhorkou sme spáchali s kamoškami. Bude z nás volačo. 





You May Also Like

0 komentárov