Používa službu Blogger.

Októbrový Haul.

by - pondelok, októbra 31, 2016

To vážne? Koniec októbra? Nenormálne. Tma už o 5, po tme do školy a mňa zaujíma len to, kedy budem fotiť koláče keď je furt tma. Okrem iného mi robí starosti aj škola ale čo je dôležitejšie, škola alebo koláče? Samozrejme že koláče. Veď práve tie ma držia pri živote a robia šťastnou, nie tá škola ktorá zo mňa vysáva život. Mám pocit, že som stále sprostejšia.
Ale späť k pečeniu. Október sfúkol skoro všetky listy a tie čo nesfúkol, aspoň zafarbil do krásnych farieb. Mne navyše priniesol pár noviniek do kuchyne a chcem sa s nimi, ako každý mesiac, s vami podeliť. Je toho skromne málo ale som z toho nadšená, ako zo všetkého čo sa týka pečenia. Poďme na to.


Začnem jedlom, ktoré pozostáva z 3 položiek. Všetky sú z Kauflandu. Chocolate chips sa u nás dajú zohnať veľmi ťažko, preto keď som zbadala tieto hneď som ich brala, lebo sa vždy zídu. Kaufland má bohaté oddelenie pre nadšencov pečenia a ja som si vybrala z pomedzi veľkého množstva ozdôb a posýpok tieto čokoládové srdiečka. Keď som ich doma rozbalila, zistila som, že sú uložené v plastových formičkách a myslím, že sa budú dať vyrobiť aj ďalšie doma z čoho som nadšenáááá. Posledná vec je topping, ktorý mi chýbal a na ozdobu taniera je sem tam potrebný. Veľké balenie mi snáď vydrží večnosť... ak mi ho samozrejme doma nezjedia.


Ďalej mi pribudla krásna vareška z miestneho čínskeho obchodu a stála niečo pod 2€. Úplne nádherná s tým srdiečkom predstavujúcim lásku k pečeniu. Odmerky sú z Ikea. 4 veľkosti, ale najviac používam tú najväčšiu, 50 ml. Stáli 0,99€ čo je super cena.
Predposledná položka je vec, ktorú som očakávala veľmi dlho kým ju dajú do predaja a je ňou sandvičovač s vymeniteľnými nádstavcami na wafle a grill. Je z Lidla a stál 20€. Dlho som ho chcela a keď som ho konečne zbadala na predajni, neváhala som ani chvíľu. Must have. Už sa neviem dočkať, ako spravím svoje prvé waffle.
Posledná ale pre mňa najpodstatnejšia vec, ktorú som za október dostala je táto malá knižôčka, ktorú mi priniesla kamarátka z Londýna. Je priamo z koláčového neba a konkrétne z PEGGY PORSCHEN CAKES! Dokonalá ružová cukrárnička. Knižôčka obsahuje recepty na cupcakes, typy na pečenie a základné krémy. Som nadšená.


Koniec októbra a ja som konečne spravila jesenný veniec na dvere. Hurá. Za chvíľu budem robiť už zimný, ale ešte si na dverách pobudne tento. Všetko prírodné vecičky, pretože tie sú najkrajšie. Pozliepala som to svojou nešťastnou pištoľou, ktorá nikdy nechce spolupracovať, ale tentokrát celkom poslúchala. Každé ráno pozerám na dvere a dúfam, že nič z venca neodpadlo. Človek nemá nikdy pokoj. Haha.
Na začiatok novembra nám spadá sviatok všetkých svätých, tak si oddýchnite, pokojne prežite a v stredu naspäť do práce/školy. Snáď sa bude dobre vstávať, keď sa ten čas posúval.



You May Also Like

0 komentárov