Používa službu Blogger.

Jesen naša krásna.

by - nedeľa, októbra 16, 2016

Celkom som sa tešila, ako vo štvrtok napečiem a pridám recept na hroznový koláč s tvarohom, ale radosť ma prešla. keď som ho ochutnala. Nebol to hroznový ale hrozný koláč. Opäť ale viním recept. Celkovo sa mi zdá, že hrozno, aspoň to červené, nie je moc vhodné na pečenie. Nevadí, hlavne že som skúsila a vzala si ponaučenie.
Pre dnešom na vás nejdem s receptom (keďže mi ten hroznový nevyšiel) ale plánujem napísať recept na gaštanový cheesecake, ktorý som robila ešte v septembri a bol vynikoš. 
Výlety do prírody majú vždy niečo do seba. Ticho, ktoré ponúka, je naozaj liečivé. Včera som mala možnosť vychutnať si krásu jesene v tej najkrajšej forme a to prechádzkou v lese. Počasíčko bolo úžasné tak to bolo treba využiť. Nechcem sa tu rozpisovať o tom, ako je jeseň nádherná, ako ma fascinujú jej farby, ako mám rada prírodu, ako je úžasné spoznávať, ako je super že niečo také tu máme, pretože by som sa nevedela zastaviť a už som tak veľmi unavená, že to čo píšem nedáva zmysel a vykecávam sa tu o ničom. Mrzí ma to, lebo ma nič zmysluplné nenapadá, ale chcem sa s vami podeliť o môj pohľad na krásnu jeseň a nezaťažovať sa len na pečenie, ktoré síce milujem, ale sú aj iné veci ktoré milujem a chcem sa s nimi deliť s ostatnými, s Vami.
Aj dnes som bola v prírode a konkrétne amatérsky pofotiť sestru s frajerom (autumn must have) a chcela som, aby aj mňa odfotili na oznamko. Bohužiaľ moja tvár nevie spolupracovať s objektívom a fotky sa mi nepáčia. Uff, nemôžem tam dať fotku zo zadu? Veď vlasy mám celkom pekné. Alebo mám ešte lepší nápad! Čo keby tam dám fotku svojich koláčov? Všetci by sa zalizovali a ja by som bola spokojná. No nič, asi to budem musieť absolvovať ešte raz...
Ako bodka za dnešným krásnym jesenným dňom bola kalorická bomba bombisko v podobe Oreo sensation, resp. zmrzlinového pohára. Keď som si ho objednávala som nečakala, že mi príde také obrovské monštrum ale moje oči sa zaleskli a duša poskočila, ako pravá duša maškrtníka. Priznám sa, že zjesť mi to museli pomôcť spolumaškrtníci, ale stálo to za to.
Verím, že aj vy ste si užili víkend ako ja a načerpali ste síl do nového týždňa. Ja budem už len oddychovať a pôjdem spať skôr, pretože spánok medzi 8. a 10. je najzdravší miláčci a aj tak ho nestíham, lebo načítavanie fotiek do tohto príspevku trvalo večnosť!















You May Also Like

0 komentárov