Používa službu Blogger.

Septembrový Haul.

by - utorok, októbra 04, 2016

September sa nesie v znamení jesene. Užívame si posledné teplé dni a vítame tie menej teplé a mokré. Dnes už sa vytráca čaro jesene a jeseň ako taká. Veď z teplých dňov sme prešli hneď o 20 °C chladnejších čo je poriadny skok. Ale stále ma jeseň teší. Jej farby sú krásne a jesenné prechádzky sú síce chladnejšie ale majú svoje čaro. Ľudia sa skrývajú pred zimou do kaviarničiek a cukrárni a čoraz viac sa vyhýbajú exteriéru. Každé obdobie ma niečo do seba a jeseň v sebe skrýva krásu plnú farebných listov, mlák, gaštanov a orechov, teplého oblečenia a čajov, kvapiek dažďa a pestrých dáždnikov, vône škorice a teplo diek. 
Tento mesiac je pre mňa významný aj preto, lebo mám sviatok a aj preto je septembrový haul dosť bohatý. Dostala som ten najúžasnejší darček aký môže mladá amatérska cukrárka dostať, stále neverím že ho mám.. ale o tom potom.
Včera som si dala predsavzatie, že pridám tento príspevok ale blbol mi net a aby toho nebolo málo, dnes som ho išla dopísať a článok nikde! Išlo ma klepnúť ale rýchlo som sa vschopila a vymyslela niečo iné, aj keď to včerajšie písanie sa mi páčilo viac, už si nespomeniem doslovne čo tam bolo.
Nevadí, fotky sa mi nevymazali a to je hlavné priatelia. Tentokrát som to nerozdeľovala do nejakých extra skupín ale pofotila som pár fotiek a podľa nich sa budem riadiť. Myslím, že môžme začať. Dúfam, že vám bude tento príspevok užitočný alebo sa inšpirujete. Nikomu tu nechcem robiť a nerobím reklamu, ani sa chváliť alebo niečo také, chcem len inšpirovať a byť inšpirovaná.


Na prvej fotke som zoskupila všetok porcelán, čo sa mi za posledný mesiac nazbieral a veru je ho dosť. Ja som závislá priatelia. Potrebujem odbornú pomoc. Mamina sa vždy chytá za hlavu, keď prídem s niečim novým a veru občas sa aj ja pristihnem zhrozená z toho, že zase si si niečo kúpila. Ale keď mne to robí takú radosť...
Pri písaní článku si uvedomujem hrôzostrašnú vec a konkrétne tú, že som zabudla cvaknúť ešte jeden tanierik! Krásny bodkovaný! Preto mu vzdám hold fotkou v akcii. Je z Pepco a stál oko 1,5€.
Ďalšia veľká položka, ktorú môžete vidieť na skupinovej fotke je krásny biely stojan na torty. Rozprávkový však? Mám ho z Tesco za super cenu 10€. Nákup do Ikea sa neobišiel bez tanierikov aj keď som tam pôvodne išla len na tú skvelú šáločku. K šálke, ktorá bola v balení spolu s podšálkou (cca 4€) pribudol jednoduchý modrosivý tanierik (1,79€) a kvetinkový z novej kolekcie som tam takisto nemohla nechať (2,69€ myslím).






Ostatné veci som spojila do jednej foto a veru je rozmanitá. Je to taká darčeková fotka, pretože okrem papierových košíkov na muffiny, ktoré mám z Aliexpressu (50 ks cca 2,5€), tak všetko sú to dary, ktoré som dostala a nesmierne sa im teším. Sestra ma potešila termoskou v tvare objektívu a dosť ma s tým nachytala beťárka. Ostatné špeci vecičky mám od môjho skvelého kamaráta, ktorý si robil starosti a daroval mi brožúrku s receptami na cupcakes, silokónové formičky na muffiny a zdobiacu lyžičku, čo je pre mňa veľká novinka, pretože som o tom ani nepočula, ani nikde nevidela. 


Posledná kapitola patrí tej najúžasnejšej veci, čo som mohla k svojim 20. narodeninám dostať. Vždy som túžila po kuchynskom robotovi, ale to, že ho dostanem na narodeniny by ma nikdy nenapadlo. Taký krásny! Fialový! Láska na prvý pohľad. Budú z nás najlepší kamaráti. Neviem sa dočkať, kedy spolu niečo upečieme a potom zas a zas..
Od našich som dostala aj krásnu tortičku od šikovnej cukrárky od nás, ktorá chutila výborne. Na fotke je vidieť aj nejaké to šampanské, čokoládka a roztomilý košíček s levanduľami od krsnej.
Tortičku s číslom som si robila sama. Presne ten istý recept ako som použila na Red velvet cupcakes len je z toho tortička. Chutila super, len bola trochu krivá, čo už. Zo všetkých darov som veľmi nadšená a teším sa na ich používanie. Tím, ktorí prišli až do konca ďakujem za ich čas a vidíme sa v budúcom príspevku.. paa








You May Also Like

0 komentárov