Používa službu Blogger.

Pavlovovej mini tortičky.

by - nedeľa, novembra 06, 2016

Pôvodne som sem tento recept ani neplánovala dávať, aspoň nie teraz, keďže nevyšiel podľa mojich predstáv ale osud to zariadil inak a vďaka výborným ohlasom rodinných príslušníkov ho sem prikladám. Vopred sa ospravedlňujem za nevydarené prevedenie tohto dezertu, ale verte mi, že v mojej hlave som si vizuálnu stránku predstavovala úplne inak, ale...
> síce sa mi vymiešal ten najúžasnejší sneh na mojom pomocníkovi (Charlotte sa volá, podľa postavy zo Sex v meste, haha) aký som kedy videla, mala som po ruke len látkové plniace vrecko a plniť bielkový sneh takým vreckom je veľmi obtiažne, keďže sa sneh ihneď vpije do vrecka a to sa začne rosiť a následne sa sneh topí pod rukami. Takže moje "košíčky" som si tvarovo predstavovala úplne inak,
> s pečením snehových ciest nemám veľké skúsenosti a úprimne sa mi nechce čakať, kým sa sneh usuší na strašne nízkej teplote, tak som teplotu pridala a strašne mi zhnedol. Čakala som, že ho vyberiem z rúry biele, ale nestalo sa, takže do budúcna musím nájsť spôsob ako ho vybrať odtiaľ biele,
> aj keď mi krém vyšiel na jednotku (opäť vďaka Charlotte), toppingom som to celé zaklincovala, pretože ten nový topping, ktorý som si nedávno kúpila a bola z neho tak nadšená je strašne hustý a má priveľký otvor, takže to vyzerá, že som ho tam nanášala murárskou lopatou. 

Myslela som si, že som to pokazila. Bola som sklamaná a nespokojná, ale pochvala z každej strany ma veľmi potešila. Všetkým dezert chutil a dokonca padol návrh, nech ho robím na každú oslavu. Dovtedy ale už vychytám všetky chyby a aj vizuálne to bude dokonalé.
Okrem iného som robila domáce snickers, grilážky, tvarohové striešky a maminina kolegyňa nám napiekla trochu výborných pagáčov. Spokojne odfukujem a nechcem si ani predstaviť koľko kalórii som dnes prijala a skoro žiadnu energiu som nevydala. Mala by som držať týždňovú hladovku. Ale kto doje tie koláče? Samé sa nezjedia...

  • 6 bielkov
  • 200 g kryštálový cukor
  • 1 ČL zemiakový škrob
  • 2 ČL vínny ocot

Bielky vyšľaháme na tuhý sneh. Potom postupne pridávame cukor a mixujeme, až dokým sa krištáliky cukru úplne nerozpustia. Nakoniec primiešame škrob a ocot. Snehom si naplníme vrecko a striekame na plech v tvare kruhu s tým, že kraje by mali byť vyššie, aby to tvorili taký akože košík. Pečieme na 150 °C "do sucha".
  • 500 g mascarpone
  • 500 ml šľahačková smotana
  • 3 PL práškový cukor
  • 2 ČL vanilkový extrakt
  • ovocie
  • topping/ roztopená čokoláda

Šľahačku si vymiešame do tuha. Pridáme mascarpone, cukor a vanilkový extrakt a všetko vymiešame do tuhej hmoty. Plníme ním vychladnuté "košíčky". Dozdobíme ovocím a pofŕkame toppingom. Výborné sú na 2. deň, keď sa krém dobre vpije do snehového cesta.







You May Also Like

0 komentárov