Používa službu Blogger.

Mini vanilkové cheesecakes.

by - nedeľa, novembra 13, 2016

Dnes bol opäť ten dobré známy, deň blbec. Piekla som 2 torty a predsa každá sa musí nejak pokaziť. Na sestrinej mi nevyšla poleva. Vyzerá dosť nemilo ale dúfam, že aspoň chuť to zachráni, pretože čo sa týka receptu, až na nízky korpus by chuť mala byť v poriadku. 
Druhú tortičku som piekla do školy. Zajtra točíme video na stužkovú a ja v ňom budem akože piecť. Každý z triedy bude zachytení pri tom, čo ho najviac baví, čo ho vystihuje a mňa nič nevystihuje lepšie, ako pečenie. Na to sa teším, ale späť k tragédiám. Pomätená zmätkárska Lucia! Idem robiť plnku, šľahačka sa krásne vyšľahá a slečna nebezpečná tam trepne gaštanové pyré a mixuje ďalej v mixéri a čuduje sa, prečo sa to zrazilo. Nahliadne spätne to receptu a tam sa píše, že opatrne stierkou primiešame gaštanové pyré. Na porazenie! Tak som s tatinom rýchlo utekala do obchodu do vedľajšieho mesta. Ha ha, zavreté. Tak sme sa otočili a išli do Tesca, ktoré je zas v druhom meste. Tam som konečne nakúpila čo chcela a o 20:00 tortu konečne dokončila. To môžem len ja piecť 2 torty od pol 2 a skončiť o pol 9.
Ale aby som zas nevyzerala ako nemožná cukrárka, pridávam recept zo štvrtka. Tieto mini cheesecakes som piekla sestre do práce a sú neskutočne rozkošné. Cheesecake nikdy nesklame a táto mini verzia je proste božská. Fotky sú opäť otrasné, pretože fakt, že je tma už o 4, ma stavia do veľmi nemilej situácie a som z toho zúfalá. Zo školy chodím za šera a kedy mám plnohodnotne fotiť svoje bábätká, keď moje foto skills sú na tak nízkej úrovni? No čo, musím si asi spraviť kurz, nič sa nedá robiť. Takže veľké soráč za tie fotky. Verte mi, že naživo vyzerali oveľa lepšie a chutnejšie, fňuk.


Na sušienkový základ:
  • 1 balenie BeBe keksov (130 g)
  • 50 g maslo
  • 1ČL škorica
Keksy si rozdrvíme najemno, pridáme škoricu a s roztopeným maslom zmiešame. Plech na muffiny vystelieme bezfarebnými košíčkami a do každého nasypeme približne 1 PL zmesi. Prstami alebo vidličkou popritláčame na dno. 

Na plnku:
  • 250 g jemný tvaroh
  • 200 g smotanový syr
  • 1 vanilkový cukor
  • 3 PL práškový cukor
  • 120 g kyslá smotana
  • 2 vajcia
  • citrónová kôra z 1/2 citróna
Tvaroh, smotanu, smotanový syr spolu vymiešame. Pridáme vajíčka spolu s cukrom a citrónovou kôrou. Košíčky plníme po okraj a pečieme pri 150 °C do "ztuhnutia". Necháme vychladnúť a potom dáme stuhnúť do chladničky. 

Na ovocný vrch:
  • 200g mrazené lesné ovocie
  • 3 PL kryštálový cukor
  • 2 PL citrónová šťava
  • 2 PL kukuričný škrob
  • voda podľa potreby
Na miernom ohni miešame ovocie s ostatnými surovinami približne 5 minút, kým zmes nezhustne. Ak je príliš hustá, prilejeme vodu a ak príliš riedka, prisypeme škrob. Necháme vychladnúť. Vychladnuté vrstvíme na mini cheesecaky. Ozdobíme ovocím, podrvenými sušienkami alebo aj ničím.






You May Also Like

0 komentárov