Používa službu Blogger.

Novembrový haul.

by - sobota, decembra 03, 2016

Mám spoždenííí! Ale mám na to dôvod. Naozaj. Škola ma vyciciava ako upír mladú nevinnú devu. Kedy sa tento kolotoč skončí?! Až keď ma nevycicia celú?
Ale dosť bolo nárekov, veď až tak veľmi nemeškám a aj tak to nikomu nevadí. Novinky za mesiac november som dala dokopy a teraz vám ich ukážem. Neni ich nejak extra veľa, ale snáď aj to málo vás inšpiruje.
Ani neviem ako ubehol ten mesiac, veď teraz bol začiatok a piekla som na hody.  Potom som piekla na triedne video, ale okrem toho som mala veľmi málo času na pečenie. Zakončenie bolo tiež hektické v podobe stužkovej a stále nám v škole nedajú vydýchnuť. Hektické, veľmi hektické obdobie, ale o to viac sa teším na to vianočné obdobie plné pokoja a koláčov. Nech už je 16. 12., vtedy sme posledný deň v škole a budem mať od nej na chvíľu pokoj. Konečne sa budem venovať tomu čo milujem. Už musím začať pomaly vymýšľať, čo napiecť. Jupííí.
Ale späť k téme. November priniesol veľa fofrov, ale aj milých vecí, ktoré si tu chcem s vami verejne zrekapitulovať. Tento plný košíček, ktorý mám mimochodom z Ikei, obsahuje novembrové novinky, ktoré som rozdelila do pár fotiek, aby to bolo prehladnejšie. Fotku z hora som si teľa nechtiac vymazala, taká som domataná.



Prvé 2 veci s ktorými sa s vami chcem podeliť, sú moji novembrový favoriti. Cupcake mi napiekol ceruzkami kamarát, keď som sa išla fotiť na oznamko. Vyšiel mu prekrásne! Teraz hviezdi na mojom stole v izbe a robí spoločnosť kaktusu.
Ďalšia knižočka do zbierky a opäť musím povedať, že ju proste musíte mať! Roztomilý vzhľad, super recepty a ešte lepšie vysvetlenia. Už sa neviem dočkať, ako skúsim makrónky.


Tieto 2 retro tanieriky mám tiež od kamaráta, ktorý pri vypratávaní starého bytu na mňa myslel a priniesol mi 2 exempláre do mojej tanierikovej zbierky. Bodky!


Na tejto fotke sa nachádzajú praktické veci, ktoré som už nevyhnutne potrebovala. Plastové vrecká na zdobenie som si kúpila v čínskom obchode (50 ks za 2€) a už som ich skrátka potrebovala, pretože  v látkovom vrecku sa niektoré plnky topia a zle sa potom zdobí. Nová stierka už bola u nás v dome nevyhnutná  a veľmi si cením na tejto z Ikea, že sa nedá odnímať a cesto do vnútra nezateká.  Papierové košíčky na muffiny nesmú chýbať a mne už dochádzali, tak som posilnila zásoby. Sú z Tesca, ale na cenu si nespomeniem.


Tento článok by sa mohol skôr volať "Môj sponzor kamarát", pretože aj tento domáci džemík mám od neho. Je hroznový a šanujem ho, ani neviem na kedy, ale neviem sa dočkať kedy ho ochutnám.
Na november je to všetko, najbližšie by som chcela napísať ešte jeden kecací článok o tom, že už tento blog funguje pol roka a nejaké to zhrnutie doteraz. Mmm, už cítim jablkové pyté čo mamina piekla, tak sa lúčim. Peknú sobotu prajem.

You May Also Like

0 komentárov