Používa službu Blogger.

Aliexpress špeciál.

by - piatok, decembra 30, 2016

Sú len 2 typy ľudí. Tí, ktorí objednávajú z Aliexpressu a tí, ktorí ho ani nevyskúšali a zavrhli. Ja sa radím do tej prvej skupiny a som s tým nadmieru spokojná. Koľko človek ušetrí grošákov keď vie ako má nakupovať a hlavne čo. Veľa vecí sa tam nakupovať neoplatí, respektíve je to viac než riskantné, ako napríklad svadobné/spoločenské šaty ale aj oblečenie ako také, pretože tam v tých krajinách majú inak tie čísla i keď niektorí predajcovia majú riadnu tabuľku a u tých sa dá nakupovať, elektroniku som ešte tiež neodskúšala, ale počula som dobré ohlasy, atď.
Aliexpress je iná dimenzia plná predajcov dobrých aj zlých a len ťažko človek odhadne, ktorého si vybrať. Napíšem Vám svojich pár kritérii, ktoré u mňa rozhodujú pri tom, či si produkt objednám alebo budem ďalej hľadať lepšieho predajcu.
1. hodnotenie - každý, kto je zaregistrovaný na stránke aliexpress, po doručení produktu dostane upozornenie, aby napísal recenziu a ohodnotil predajcu. Nikto by na to nemal zabúdať, pretože veľa ľudom to neskôr pomôže pri dobrom nákupe a môže sa tak vyhnúť prepadákom. Čiže prvá vec, na ktorú pozerám je hodnotenie (rating) a myslím že by malo byť viac ako 4,5 z 5 hviezdičiek.
2. komentáre/recenzie - najlepšie s fotkami, vtedy si je človek skoro istý, že mu príde to čo ostatným prišlo a máte viditeľný dôkaz, že im to prišlo. Samozrejme, že feedback úzko nadväzuje na hodnotenie, ale je to rozšírenejšia verzia toho, čo sa tým ľudom nepáčilo/páčilo a pod. Pri tomto bode je nevyhnutná znalosť anglického, prípadne ruského jazyka. (ruského preto, lebo naozaj veľa rusov odtiaľ objednáva)
3. cena - veľmi dôležité kritérium. Je to vlastne nízka cena, pre ktorú tam ľudia chodia, ale nie je všetko zlato čo sa bliští. Ako som spomínala, nájdu sa tam dobrí aj zlí predajcovia a treba tých dobrých nájsť. Skúste tomu venovať viac času a "pohrabte" sa tam a uvidíte, že cenový rozdiel medzi tým istým produktom môže byť aj viac ako polovica. A samozrejme si treba porovnať, či ma to vyjde lacnejšie, ako z čínskeho v meste.
4. počet objednávok - aj to vie u mňa zahrať úlohu, pretože keby to nebolo dobré, ľudia by si to nekupovali predsa. Že nie?
5. opis produktu - v ňom sa dozviete veľa potrebných info, ako napríklad zloženie, veľkosť, materiál. Ja ho často vynechám a potom sa čudujem, prečo mi to prišlo také malé/veľké.
6. peniaze - posledná vec, ktorú by som vám doporučila pri nákupe z Aliexpressu sú peniaze. Myslím, že som to mala dať na začiatok a keby tú prvú vec nespĺňate, ostatné by ste už nemuseli čítať. Mať peniaze je podmienka N°1 a veľmi dôležitá poznámka je, že ich musíte mať na karte. Na dobierku vám žiadny ťaman nič nepošle.


Takže predostrela som Vám moje kritéria, podľa ktorých sa riadim a nákupy na Alixpresse mám úspešné. Zatiaľ mi okrem tašky, ktorá sa rýchlo pokazila a šiat, ktoré mi boli krátke, prišlo všetko ako malo. Dnes chcem ale ukázať, čo všetko na pečenie sa dá kúpiť na tomto magickom mieste a ani jeden produkt ma nevyšiel viac ako 3 €, teda okrem 2. Veľa vecí sa v kamenných obchodoch kúpiť nedá a na internete je to zbytočne predražené. Ponúkam Vám teda náhľad, do mojich nákupov.

Dlho som zháňala obyčajné kruhové vykrajovačky a niekde som videla obrázok takýchto, z druhej strany vlnkových. Neváhala som a prekutrala som Aliexpress a našla som ich. 5 kusov za 1,64 €.


Mandľovú múku som si už kúpila dávno, ale pre začiatočníka, je dobrá aj podložka na makarónky. Keď prišla, banovala som, že som nekúpila 2 ale snáď sa to naučím aj bez podložky alebo v budúcnosti dokúpim ďalšie. Cena: 2,19 €


Košíčkov na cupcakes nie je nikdy dosť. Tieto sú dosť maličké ale to im pridáva ešte na väčšej roztomilosti. 50 kusov za 2,07 €


Nájsť recept na výborné sušienky je teraz môj veľký cieľ. Už som sa poistila pečiatkami aj písmenkami, aby vyzerali k svetu. Obe som skúšala aj na medovníky ale na tie to moc nefungovalo. Písmenká boli za 1,17 € a pečiatky s 3 nádstavcami za 4,20 €.


O týchto amerických mierach som premýšľala dlho. Nikde som to nevidela v obchodoch, tak som teda siahla po internete a čo sa nestalo. Najmenej v 2 obchodoch to odrazu majú. Čert to vem, hlavne že to prišlo. Cena: 2,19 €


Lístočky sa vždy zídu a vločky na vianoce museli byť, len škoda že sa mi tá najmenšia pokazila. Tento systém výtlačiek je pre mňa nový, ale má to niečo do seba. Lístočky som kúpila za 0,93 € a vločky za 3,21 €. Z oboch som dostala 3 veľkosti.


Domček som ešte nemala a medovníčky v tomto tvare sú tak rozkošné. Na zjedenie. Som z neho nadšená a stál iba 0,47 €.
Špičky na zdobenie je základ a ja som mala si 2. Preto som si objednala tieto a zbierka sa mi rozrástla o 24 všakovakých špičiek. Radosť zdobiť. Balík ma vyšiel na 3,84 €.


Silikónové formy sú posledné produkty k ukázaniu. Kopčeky som si kúpila do páru a plánujem s nimi veľké veci, len k tomu potrebujem prázdnu mrazničku a tú neviem kedy budeme mať, dúfam že čoskoro. Vyšla ma 2,80 €.
Lyžičky sú veľmi rozkošné a dajú sa využiť ako dekorácia hocikde. Vedela by som si predstaviť také čokoládové lyžičky ku káve napríklad ale aj ozdobiť s nimi tortu či cupcake alebo len tak naplniť krémom a nechať lyžičku, aby bola sama dezertom. Jedine čo ma zamrzelo bola veľkosť. Sú menšie ako štandardná čajová lyžička. Forma stála 0,89 €.


No a to je z môjho Aliexpress špeciálu všetko. Dúfam, že som nejak poradila, inšpirovala a možno aj povzbudila, že netreba veľa peňazí, aby ste si spravili v kuchyni takú malú domácu cukrárničku. Naši vždy prevracajú oči, že čo mi to zas prišlo, ale koláčom nepohrdnú. Netreba sa nechať zastrašiť a ísť si za svojim snom. Niekto baží po móde, ale ja bažím po koláčoch. 
Pekného Silvestra Vám prajem. Pite s mierou a predsavzatí si dajte len toľko, koľko ich stačíte splniť. Vidíme sa v roku 2017, prosím buď dobrý.

You May Also Like

0 komentárov