Používa službu Blogger.

Pusa puska pusinka.

by - utorok, júla 05, 2016

Síce už je máj dávno fuč, lásku si treba prejavovať každý deň, už len "obyčajným" bozkom. Ja mám pre vás ale špeciálny bozk. Z cukru! Síce veľmi jednoduchý ale rozplývajúci sa na jazyku. Klasika ktorá nikdy neomrzí a pre mňa recept N°1 pri nadbytku bielkov.


Keď si tak spomínam, ja som ich nikdy neobľubovala. Ani tie snehové a ani ľudské. Na tých sladkých mi vadilo ani neviem čo, ale na tých druhých viem presne! Sliny! Ale čím som staršia, tým im prichádzam na chuť. Obom. Dnes sa ale rozpisujem o tých hriešnych, z ktorých sa priberá a nezávisia od druhého človeka, pretože si ich v klude môžeš upiecť o 3 ráno. Tak šup šup napíšem recept, nech to do tej 3. stihnete.



Snehové pusinky
  • 8 bielkov (250ml)
  • 500 g kryštálového cukru
  • farbivo (ľubovoľné)

Postup začína veľmi ľahko. Do bielkov vsypeme cukor a nad parou ho miešame cca 4 minúty. Tento proces netreba vynechávať, pretože ak ho vynecháte, cukor sa v bielkach neroztopí a na pusinkách budú vidieť kryštáliky cukru. Šľaháme ručne metličkou.

Keď je hmota krásne spojená, ručným mixérom/ robotom šľaháme 4 minúty na pomalej rýchlosti, potom pridáme rýchlosť a šľaháme až kým nie sú bielka úplne vyšľahané. Pridáme farbivo a hmotu premiešame už len stierkou. Naplníme si cukrárenské vrecko a na plech s papierom na pečenie striekame hmotu do tvaru ruže. Pečieme na nízkej teplote (100°C) približne 2 hodiny.





You May Also Like

0 komentárov