Používa službu Blogger.

Nutellové croissanty.

by - sobota, júla 23, 2016

Kto má rád nutellu? Všetci! Kto má rád pečivo plnené nutellou? Všetci! Nutella je proste terno. S nutellou nemôžeš spraviť krok vedľa. Nepoznám nikoho kto jubnemá rád a ak nemá, určite ju ešte neskúsil. Úprimne nie som nejaký mega fanúšik, chutí výborne ale nekupujeme ju často a nedávam si ju všade, ale do týchto croissantov proste musí ísť. Nemusí byť original, stačí iná overená oriešková alebo nugátová nátierka. Určite si tieto croissanty zamilujete ako ja a všetci, ktorým som ich ponúkla. Neváhajte a pečte.




A keď sme pri tej nutelle...Sestra bola v Taliansku a to je raj pre nutellu. Taliani dávajú nutellu všade. Nutella je náplň do koláčov N°1. V obchodoch majú množstvo výrobkov z nutelli od Ferrera. Tyčinky, keksíky, cukríky, skrátka sladkosti všetkého druhu. Jeden výrobok mi doniesla aj sestra a to Nutella & Go. Doniesla mi to na oplátku, kedže som jej ja tiež také doniesla pred rokom. Zhodnotila by som to slovom dobré. Nestojí to toľkých peňazí, zbytočne predražené a zjedené za chvíľu. To si radšej kúpte normálnu nutellu a spravte si tieto super croissanty. 


  • 1 kg polohrubej múky
  • 1,5 dl oleja
  • 1 vajce
  • štipka soli
  • 4 lyžice kakaa
  • 120 g strúhaného kokosu
  • 6 dl mlieka
  • 4 lyžice práškového cukru
  • 1 kocka droždia
  • Nutella
  • 1 dl vody a 1 dl kryštálového cukru na potretie
V miske zmiešame múku, olej, vajce, cukor, soľ a v mlieku rozpustené droždie. Vypracujeme hladké cesto a rozdelíme ho na dve časti alebo si gramáž cesta predelíme na poli a hneď tam pridáme tie suroviny. Do jednej pridáme kakao, do druhej strúhaný kokos. Cesto necháme nakysnúť. Po vykysnutí rozdelíme každé cesto na 5 bochníkov. Na pomúčenej doske rozvaľkáme hnedý bochník a dáme bokom. Rozvaľkáme si biely bochník do rovnakej veľkosti a uložíme na hnedý. Rozdelíme na 8 častí ako pizzu, na každú časť dáme kôpku nuteli a stočíme ako klasické croissanty. Uložíme na plech a pred aj po pečení potrieme vodou s cukrom. My doma ich robíme z 2 dávok a je z toho veľká misa radosti, takže ak chcete skúsiť len na koštovku, úplne stačí z jednej dávky.






You May Also Like

0 komentárov