Používa službu Blogger.

Keď sa v jednej osobe stretne labužník kvetový a labužník koláčový.

by - sobota, júla 16, 2016

Ten krásny čas keď všetko navôkol kvitne a rozvoniava, kam sa pozrieš vidíš kvietok a kam sa otočíš zacítiš inú krásnu, niekedy menej krásnu, vôňu. Áno, je to leto, nasledovník mojej milovanej jari. Raj pre labužníka kvetového ako som ja. Všetko treba po ceste chytať, ovoniavať a potom človek všade mešká.


Síce som zástankyňa lásky ku kvetom bez trhania, občas keď ich narastie veľa tak si odtrhnem a vložím do vázičky nech mi robia spoločnosť. Tak som urobila aj včera na prechádzke s mojim havinom. Je niečo krajšie ako kytička uviazaná z poľných kvetov?
Jednoduchosť a krása týchto kvetov je dychberúca. Toľká skromnosť a nádhera. Tak ako kvety, aj ľudia sú krásni. Rôzne krásni, ale najkrajší keď sú prirodzene šťastní.
Kvety sú radosť ako aj pečenie. Každý má svoje šťastné miesto/moment/vec, pre mňa je šťastím kuchyňa, pečenie a koláče. V kuchyni som šťastná, tam sa cítim najlepšie. Preto asi túžim po veľkom dome s obrovskou kuchyňou, kde budem tráviť voľný čas a budem sa tam stretávať pri dobrom jedle s rodinou a priateľmi. Jedlo spája ľudí - to je moje motto. Haha.


Dnes som si povedala, že keď už kytičku mám, treba k tomu ešte nejaký koláčik. Dlho som sa chystala na gaštanovo-pomarančový brownie bez múky z knihy od Agnie a dnes som ho konečne vyskúšala. Výborný! Len môj vyšiel strašne tenký, ale to mu na chuti nič neubralo. Rýchly, ľahký a chutný.
S mojou kytičkou sa k sebe dokonale hodili. Veď pozrite.





You May Also Like

0 komentárov