Používa službu Blogger.

Malinový koláč do hrnčeka.

by - streda, apríla 25, 2018

Minulý prípevok som sa rozjarovala nad tým, že je polka apríla a už je ho aj koniec. Nebudem sa ani pýtať kam zmizol, lebo popravde moc mi chýbať nebude. Práveže sa veľmi teším na máj. Zas príde mááááj ten láááásky čas.. Máj bude v znamení finišovania školy, povinností a zrejme hľadania novej práce, ale veľmi sa naň teším lebo mi príde návšteva a verím, že bude už aj krásne počasie viac než 2 dni po sebe a bude to všetko dobre. 
Dlho som nič nepridala a teraz prichádzam len s ďalším hrnčekovým koláčom. Opäť sa u mňa objavila dobrá známa pani Nedarísami a aj keď som nič nepridávala verte, že som piekla... len sa mi to nedarilo. Takisto mi už horí za zadkom a samozrejme som si všetky školské povinnosti nechala nakoniec ako to ja rada, tak teraz každú voľnú chvíľu venujem písaniu prác a dobiehaniu všetkého čo som mala mať už dávno hotové... typická Lucia. 
Mug cakes mi prirástli nejak k môjmu študentskému srdcu bez financií. Netreba na ne nič extra a sú hotové za pár minút. Každopádne treba na ne MIKROVLNKU! Toto je postreh, ktorý nemám z vlastnej hlavy a zabudla som naň. Ľudia, áno, potrebujete mikrovlnku. Bohužiaľ inak to nepôjde aj keď mnohí ľudia ju doma nemajú z rôznych dôvodov, najmä z tých zdravotných.
Napriek všetkým černobilským efektom je koláčik rýchly a osviežujúci. Po všetkých sladkých koláčikoch do hrnčeka je tento na prvých miestach v ľahkosti a letnosti. Mne v poslednej dobe veľmi zachutili maliny a stali sa jedno z mojich obľúbených ovocí. Už len myšlienka na krásnu červenú malinu má dostáva do extázy. Koláčiku dodávajú príjemnú kyslosť. Bez kopčeka (alebo dvoch) zmrzliny sa koláčik nezaobíde. Inu, treba vyskúšať a posúdiť za seba.



  • 3 PL hladká múka
  • 2 PL kryštálový cukor
  • 1/4 ČL prášok do pečiva
  • 1 PL olej
  • 1 PL kyslá smotana/ Philadelphia (smotanová nátierka)
  • 6-10 PL mlieko
  • 2 PL citrónová šťava
  • malinky
  • zmrzlina
Opäť je postup super duper jednoduchý. V podstate prvých 7 surovín nacápeme do hrnčeka a vymiešame cesto. Ak je cesto moc husté tak ešte pridáme mlieko ale cesto by nemalo byť až príliš tekuté. Na cesto nahádžeme pár malín mrazených či čerstvých ale nezatláčajte do cesta, ja som to spravila a všetky mi spadli úplne na dno. Hodíme do mikrovlnky na 1 a pol až 2 minúty, ozdobíme zmrzlinou a malinami a ešte teplé spapáme. Sladkú chuť!








You May Also Like

0 komentárov