Používa službu Blogger.

Banánový chlebík s ovocím.

by - utorok, júla 25, 2017

Dnes je vo vzduchu nejaká korela zlá! Všetci sme nejakí nijakí a nič sa nám nechce. Už keď som sa ráno zobúdzala, som vedela, že tento deň bude naprd. Prekonala som sa vytrepať z postele a pomaly sa dokotúlať do kuchyne sa najesť. Celé doobedie som ani neviem kde zahodila a už bolo pol 1.
Hovorila som si, na upečení takého chlebíka nie je nič zložité, nič sa na tom nedá pokaziť. Výhoda tohto konkrétneho je, že pri príprave nezašpiníte veľa riadu a nemusíte umývať hodinu použité nástroje. Šup s ním do trúby, neviem prečo som tam nechala takú malú teplotu.. som sa nejak čudovala prečo to ešte neni.. po zistení že to je len na 150 °C som zvýšila na 180.. už mi chcel zhoreť, ale zachránila som ho... nejak splasoľ... hovorím si, že dobre aj tak je dnes hrozný deň a nebudem sa ešte viac rozčulovať...
Ale keď som ho ochutnala... že mňaaaaaaaaaam! Vláčny a taaaak dobrý! Výzorovo mu dáva 1 z 10 ale chuťovo je to 10 z 10. Takže ak sa vám nepáči, zavrite oči, ale určite ochutnajte! To je rozkaz! 
Dúfam len, že zajtra to bude s tým počasím a hlavne s náladou lepšie. Dnes je super deň na smutné filmy, čítanie knižky, kreslenie, hranie na hudobnom nástroji, upratovanie a jedenie banánového chlebíka. Idem si vybrať jednu tú činnosť a zajem ju týmto špaťákom, ktorý sa dokonale hodí do tohto špatného dňa...

  • 100 g trstinový cukor
  • 110 g maslo
  • 2 vajcia
  • 1 ČL vanilkový extrakt
  • 4 zrelé banány
  • 80 g biely jogurt/kyslá smotana
  • 250 g hladká múka
  • 1 ČL sóda bikarbóna
  • 1 ČL škorica
  • štipka soli
  • 150 g mrazené/čerstvé ovocie
  • 150 g čokoláda
Maslo vymiešame s cukrom. Pridáme po jednom vajíčka. Ďalej primiešame vanilkový extrakt, pomačkané banány a jogurt. V druhej miske premiešame múku, sódu bikarbónu, škoricu a soľ a túto zmes primiešame do cesta. Nakoniec pridáme posekanú čokoládu a ovocie, ktoré si obalíme v múke, aby nám nespadlo na spodok cesta. Vylejeme do formy na biskupský chlebík a pečieme pri 180 °C. Po upečení necháme vychladnúť a posypeme práškovým cukrom.




 Fakt sú tie fotky otrasné, ale čo sa dá robiť s takýmto  chutným ale špatným jedlom? No jednoducho len zjem a budem ho jesť teraz, a najlepšie na raňajky... ráno máme ešte zlepené oči a koho zaujíma ako vyzerá jedlo ktoré jeme? .... ach áno, aj mňa... ale nemôže nás to odradiť od jedenia tak skvelého chlebíka... fakt, fňuk...

You May Also Like

0 komentárov