Používa službu Blogger.

Dalšie obdobie sucha a iné postrehy.

by - nedeľa, septembra 18, 2016

Ach ľudia,
to je úbohé, že za september som pridala len 2 príspevky. Síce mám polku ešte pred sebou ale zase pociťujem vlnu neúspechu, míňa sa mi čas a minule sa mi dokonca stalo, že som doma nemala nič k upečeniu čo i len obyčajnej bublaniny. Musím sa prefackať a dať dokopy! NESPI LUCIA! ZOBUĎ SA! Začni sa snažiť a skúšať. Nakričala som na seba a tak som skúsila po období sucha nejaký receptík.
Dlho som sa tešila ako si vo štvrtok, keď je sviatok, upečiem nejakú dobrotku a keď som videla zľavnené banány výber sa hneď zúžil. V knižkách som si hneď vyhľadala banánové recepty a povedala som si, že skúsim banánovo karamelovú tortu so smotanovým krémom. Pečenie sa nekonalo, pretože som neočakávane ochorela a celý deň som preležala s čajíčkom v ruke a pred telkou, nech som v piatok fit. Pokus č. 2 prišiel až v sobotu, kedy som si upiekla korpus a vyšľahala smotanu, nech mi do druhého dňa poriadne stuhne. Vtedy som netušila, aké problémy s ňou budem ešte mať. Všetko prebiehalo super až k záveru, keď malo prísť na rad potretie vrchu torty smotanovým krémom, zistila som, že krém je jak voda. Celé sa to povylievalo a mne praskli nervy. Ja to tak strašne nenávidím, keď sa mi nedarí. Doteraz som z toho nesvoja a veľmi ťažko sa z toho budem spamätávať. Dúfam, že ďalším pečením sa mi zlepší nálada. Nech je to čím skôr! Chuťovo bola príliš sladká a výzorovo to bolo oničom. Čiže zase vám sem nemám čo pridať. 
A to nehovorím o mojom pokuse spred týždňa, ale ten aspoň vyzeral pekne. Tiež nestuhol a kupované cesto, ktoré už nikdy nekúpim, bolo moc tvrdé a bez chuti.





Ale s čím som sa ešte nepodelila je, že som pred týždňom prišla z Prahy a bolo tam úžasne. Hneď som si ju zamilovala a čo som si zamilovala ešte viac, bol trdelník!
Ten trdelník, ktorý som videla toľkokrát na Instagrame.
Ten trdelník, ktorý je plnený všetkým možným.
Ten trdelník, ktorý obsahuje toľko veľa cukru a kalórii.
Áno. Ten trdelník, ktorý chutí božsky a nemohla som sa ho nabažiť.
JE TO SKRÁTKA PÁN BOŽSKÝ (trdelník)!
Ale zas nešla som do Prahy len kvôli žrádlu samozrejme. Naozaj je to neskutočne krásne, obrovské a živé mesto. Veľa parkov, pamiatok, turistov a to metro je vynález priatelia. Mali sme veľmi málo času na pokojné prechádzky, preto ma to tam láka znovu a znovu. Dúfam, že sa mi to ešte podarí.
Takisto dúfam, že sa mi podarí v blízkom čase niečo upiecť úspešné a ohlásim sa s novým receptíkom. 






You May Also Like

0 komentárov