Používa službu Blogger.

Veselé oreo poháriky.

by - štvrtok, marca 22, 2018

Prvý jarný deň je za nami a tu snahu napadaného, akoby išli Vianoce a nie Veľká noc. Povedala som si, že keď na to počasie nevyzerá, aspoň v kuchyni si tú jar vyčarujem. Nálada sa mi po minulom týždni upravila a opäť som sa naladila na pozítívnu vlnu radosti z toho, že v pondelok letíííííím domov a v nedeľu idem do Londýna! My first trip to London vážení. Predstavu som mala krásne v hlave stanovenú a už len ju zrealizovať. V mojej makovici poháriky vyzerali veselo, farebne, lákavo a chutne. Výsledok je pravý opak... prečo? No zrejme som to zobrala na moc ľahkú váhu, aneb experimentovať sa nie vždy vypláca. Človek si myslí, že to jednoduchšie už vymyslieť nemohol a nič sa na tom nedá pokaziť... ale houby.
Predstava bola vyskladať krásne poháriky s 2 druhmi krému, jeden čoko a druhý oreo. Z čoko krému je stracciatella a do oreo krému som pridala moc orea... a zrejme som aj šľahačku príliš dlho šľahala. Tak jednoduchý postup a ja na tom pobabrem všetko čo sa dá... nemám slov. Aspoňže ovocie, vajíčka a oreo bolo kupované a nič sa na nich nedalo pokaziť. Niekedy si človek pripadá, že mu prihorí aj čaj. Povedala som si ale, že nevadí a pridám to aj tak a ukážem vám, ako to nerobiť. Veď vám sa to môže podariť s mojím už opraveným receptom a budete mať naozaj krásne Veselé oreo poháriky! To len ja som zazmätkovala a zlihala na plnej čiare. Dúfam, že obdobie nedarenia pominie a doma sa úspešne vybláznim v kuchyni. V podstate je to super jednoduchý a nepečený dezert. Aj keď do neho nejde ani gram cukru, predsa je sladký až až a keď doňho pridáte veľa ovocia môžme sa tváriť, že je aj zdravý. Žmurk. Možno poháriky skúsim ešte raz a pridám fotku, že ako naozaj mali vyzerať... keď sa podaria samozrejme.
Takto som zas pokašlala všetko čo sa dalo a týmto uzatváram svoj 100. príspevok na blogu, ktorý mohol byť viac fancy... ale hlavne sa mohol podariť! Ten 200. bude určite špeci a podarí sa mi!


  • 600 ml smotany na šľahanie
  • 15 ks oreo
  • ovocie
  • lentilky/ farebné čoko vajíčka
  • 60 g čokoláda
Smotanu vyšľaháme do tuha, ale nie úplne prešľahať, takú som spravila chybu ja. Rozdelíme na 2 polovice. Do jednej polovice prilejeme opatrne čokoládu, ktorú sme roztopili v mikrovlnke alebo nad voľným kúpeľom. Pomaličky po častiach, aby sa nezrazila ako mudrlantke Lucii. Do druhej dáme 5 rozdrvených oreo keksíkov. Potom už len vrstvíme ako chceme oba krémy, ovocie, rozdrvené oreo a veselé vajíčka. Výjde vám cca 6 pohárikov, podľa veľkosti aj viac snáď. Sladké mlsanie!



  



You May Also Like

0 komentárov