Používa službu Blogger.

Oreo koláč do hrnčeka.

by - pondelok, februára 12, 2018

Priatelia! Opäť sa vám idem prihovárať a pridávam ďalší recept do zbierky "hrnčekové". Už je to pár týždňov, čo som sa ozvala, ale s návratom do UK sa vrátili aj všetky povinnosti a strasti. Zmenila som adresu a s menším nájmom sa mi hneď bude ľahšie dýchať. Dúfam, že sa na novej adrese budem cítiť lepšie a odvážim sa raz za čas vyliezť z izby a napiecť niečo mimo školského záujmu. Na instagrame poctivo pridávam všetky výtvory, ktoré v škole vytvárame a veru, je to tam pestré. Verím, že sa len rozbiehame, lebo aj keď konečne pečieme, nejak mi to stále nestačí.
Valentín sa neúprosne blíži, všade sa všetko červenie a mení do tvaru srdca. 14. február, to je ten čas v roku, keď už všetkých omrzí snaha schudnúť a graf ukazujúci predaj športového oblečenia prudko klesá. Vtedy nastupuje na scénu marketingový plán B - Valentín. Ja som sa rozhodla, že to nebudem siliť a žiadny valentínsky príspevok sa ani nepokúsim vyrobiť. Aj pre to, že to za sviatok nepovažujem (a nie preto že som "nezadaná") a aj preto, lebo som nemala čas niečo špeci vymyslieť. Namiesto toho pridávam oreo hrnčekový koláč, ktorý je na zjedenie. Doslova! Musím uznať, že sa vyrovná aj kakaovému, ktorého som sa nevedela nabažiť. Ďalšia závislosť začína.
Síce som sa rozhodla nepridávať valentínske recepty, ale tento príspevok chcem venovať pánovi, ktorého som videla v sobotu o 5 ráno behať v posilke na bežiacom páse. Cestovala som práve na letisko domov na SR, oči zlepené, unavená premýšlajúc nad všetkým možným aj nemožným, keď zrazu vidím posilku. A v nej človeka. A ten človek behal. O 5 ráno. V sobotu. Sníva sa mi? Musel mať veľmi vážne dôvody prečo tam bol. A vynára sa mi aj ďalšia otázka: Prečo je otvorená posilka tak skoro ráno? Ľudia! Neprehánajte to a radšej si spravte tento mug cake, nech nie ste toľko v strese. ☮

  • 8 tabuliek čokolády
  • cca 1 dcl mlieka
  • 4 PL hladká múka
  • 1 ČL olej
  • 1/4 ČL prášok do pečiva
  • 2 oreo sušienky
Čokoládu zalejeme v hrnčeku trochou mlieka a dáme do mikrovlnky na 30 sekúnd roztopiť. Vyberieme, pridáme ostatné mlieko a ingrediencie okrem orea a premiešame. Oreo rozdrvíme vidličkou a primiešame do cesta. Podľa konzistencie pridáme ešte mlieko. Nevadí ak je to aj trošku viac riedke, treba to len potom dlhšie piecť. Dáme do mikrovlnky na cca 1 minútu. Ja som si dala na vrch šľahačku a oreo, ale kľudne si dajte čo chcete. (zmrzlina, nič) Dobrú chuť!






You May Also Like

2 komentárov

  1. Toto si vždy robím keď som hladná a prídem zo školy! Je to výborný recept pre deti ako som ja (mám len 11 rokov tento rok 12) ktoré nemôžu používať ešte rúru. Fakt chutí najlepšie ked si urobite polevu (čokoláda a mlieko) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa veľmi teším a s tou polevou to určite skúsim! <3

      Odstrániť