Používa službu Blogger.

CAKEBOOK. (pt. 4)

by - nedeľa, mája 28, 2017

Ten čas ale letí. Veď len teraz som sa sťažovala, že sa musím učiť na veľa písomiek a už sa sťažujem, že maturujem. Máj, stresu čas. Aspoň tak to platí pre maturantov. Toľký stud a hanba, že som to tu toľko zanedbávala, ale bolo toho toľko, že naozaj nebol čas. Ale s pečením som nezahálala. Piekla som, ale nie nové recepty sem. Vypekala som si objednávky! No povedzte, nie je to úžasné?
Máj bol (ešte je) stresu čas, ale priniesol aj veľa radosti v podobe pečenia skvelých koláčikov. Bolo ich toľko, že ani nie po mesiaci prichádzam s ďalším dielom CAKEBOOKU a keďže som si vopred povedala, že tu nebudem vypisovať siahodlhé opúšťačky ohľadom maturít, môžme sa pustiť na to.

Prvá a prvá najväčšia objednávka bola na majáles. Dokopy 150 bábätiek som mala česť upiecť a veľmi som si to užívala. Je to fuška, ale keď to človeka baví, nie je o čom.
Napiekla som: 
čokoládové košíčky plnené čokoládovo-tvarohovým krémom, karamelom a zdobené orechom
vanilkové košíčky plnené jahodou a vanilkovým mascarpone krémom s bielou čokoládou zdobené jahodou
mini čokoládové cupcakes s čučoriedkami zdobené ovocným krémom
piekla som aj crinkles ale tie som nestihla odfotiť, ledva som stihla odfotiť toto och...




A ideme ďalej. Ďalšie bábätká putovali na svadbu kamarátkinej sestry. Veľmi som sa tešila, keď sa ma ešte dávno opýtala, či jej neupečiem niečo k svadbe a samozrejme som povedala ÁNO!
Napiekla som:
21 čokoládových košíčkov plnených čučoriedkovým pyré a čučoriedkovým krémom
21 vanilkových košíčkov plnených malinovým pyre a malinovým krémom zdobené škoricovou sušienkou
21 mini cheesecakes s citrónovou príchuťou zdobené mascarpone krémom a čučoriedkou




Posledná skupinka bábätiek putovala k nám do školy. Lúčili sme sa so školou, behali s tablom a podobné srandičky a na mne bolo upiecť cupcakes pre učiteľov a pre nás. Mala som pri pečení super pomocníčku a išlo nám to od ruky. Deň vopred som si upiekla sušienky s ďakovným preslovom a veľmi pekne dopĺňajú cupcakes. V jednoduchosti je krása.
Napiekla som:
vyše 60 čokoládových cupcakes s čučoriedkami zdobené krémom s bielou čokoládou
27 čokoládových cupcakes s čučoriedkami zdobené tvarohovo-čokoládovým krémom
1 maxi cupcake pre našu triednu, ktorý bol plnený lentilkami a jelly beans, preto je ozdobený tak unicorsky, aby ladil s jeho vnútrom. Nie je to ten štýl pri ktorom poviete WOW, ale dosť sme sa pri výzdobe pobavili a je to vtipné.




 Pre dnes je to všetko, ja sa pádim učiť a v utorok-stredu na mňa myslite. Konečne budem mať čas a budem vypekať o 106 a venovať sa tomu čo ma baví. Držte nám všetkým palce

You May Also Like

0 komentárov