Používa službu Blogger.

Red velvet cheesecake kocky.

by - pondelok, mája 08, 2017

Ja som to hovorila, že to nevydržím. A čo? Musela som. Skúšam nové recepty, nech som o čosi múdrejšia. Aj keď máme ešte pár oschnutých v chladničke, čerstvému sa nič nevyrovná. Tie z mrazáku sa budú vyťahovať ak by som náhodu dostala nejakú mrchanemoc. Verím, že sa to nestane. Možno ich rozmrazíme na moju svadbu... tak to tam budú dobre dlho. To už sa skorej dohodnime, že ich rozmrazíme na krstiny. Tak to bude a hotovo!
Čo sa týka dnešného receptu môžem povedať, že to nebolo také zložité ako som myslela. V podstate je to aj celkom rýchly koláč. Šup šup šup a už bol hotový. Najťahšie bolo rozotrieť spodnú vrstvu, ale dnes som prekypovala veľkou trpezlivosťou (neviem kde sa vo mne vzala) tak som to dotiahla až do konca. Recept mám z pinterestu a prepočítavanie amerických mier "cups" na gramy dá miestami zabrať. Neviem prečo majú tendenciu tam pchať toľko cukru. Ja som dala polku a z jedného kúska som dostala 3 kazy. Tu som tú gramáž upravila a nič sa nestane ak by ste si to upravili ešte viac. Každému podľa vlastnej chuti.
Okrem pečenia som nedeľu totálne premárnila nič nerobením a ku koncu dňa sa objavila výčitka svedomia. Za pár týždňov mám maturity a ja si kukám plytké komédie so sexi hercami, popíjam víno zo svadby a vzadu mozgu ma tlačí myšlienka na stredajšiu písomku z účta. Ak sa bratku nespamätám tak sa vidíme v septembri. Potešujúca správa je, že najbližšie 3 týždne mám na víkend čo piecť, pretože sa našlo pár odvážlivcom a zverili do mojich rúk svoje koláčiky. Juhúúú, pre toto sa oplatí žiť! 
V nedeľu k nám opäť zavíta Deň matiek a čo je lepším darom pre naše stvoriteľky ak nie dar vyrobení/upečení zo srdca? Pre maminky len to najlepšie a možno aj krabička s týmito cheesecake kockami. Ja musím ešte silno pohútať, čo tej mojej stvoriteľke podarujem, nech jej nerobím len starosti ale sem tam ju aj potešíííím.

  • 400 g hladká múka
  • 200 g kryštálový cukor
  • 3 PL kakao
  • 1/2 ČL prášok do pečiva
  • štipka soli
  • 3 vajcia
  • 2 dcl olej
  • 10 a viac PL mlieka
  • červené farbivo
  • 2 ČL ocot

Sypké suroviny (múka, cukor, kakao, prášok do pečiva, soľ) spolu zmiešame v jednej miske a dáme bokom. V druhej miske zmiešame vajcia olej, mlieko, farbivo a ocot. Postupne pridávame sypkú zmes. Cesto bude dosť husté, ak by bolo až príliž, pridáme trochu mlieka. 1/4 odložime bokom a prilejeme približne 1/2 dcl mlieka. Ostatné cesto rozotrieme na plech. Pôjde to trochu tahšie ale chce to trochu trpezlivosti a dáte to.
  • 600 g smotanová nátierka
  • 3 PL kryštálový cukor
  • 1 vanilkový cukor
  • 2 vajcia

Oba cukre vymiešame so smotanovou nátierkou. Postupne pridáme vajcia. Vylejeme na cesto. Odobratú 1/4 cesta, ktorú sme zmiešali s mliekom cikcakovo vylejeme na smotanovú časť. Špáratkom robíme rôzne vzory, aby sa cestá premiešali a vytvorila sa pekná štruktúra. Pečieme pri 170 °C cca 1/2 hodiny alebo dovtedy, dokým budu boky tuhé ale stred ešte nie. Vypneme a necháme vychladnúť v rúre pri otvorených dvierkach. 





You May Also Like

0 komentárov