Používa službu Blogger.

CAKEBOOK. (pt. 2)

by - štvrtok, apríla 06, 2017

Nazbieralo sa mi pár ďalších tortičiek pre radosť iným/iných a tak prichádzam s ďalším "dielom" môjho "cakebooku". Premýšľala som nad názvom "pečenie pre radosť iným" a prišla som k záveru, že je moc zdĺhavý a navyše to "ť" ktoré nebolo ako ostatné písmenká mi robilo veľké duševné problémy. Preto som sa rozhodla že to celé premenujem ešte v zárodku a dostane to zbrusu nové meno, jednoslovné ale výstižné: CAKEBOOK. Ako som aj minule spomínala, je to niečo ako majú modelky svoje lookbooky s fotkami, tak ja sem pridávam fotky mojich bábätkovských výtvorov a preto som sa rozhodla pre tento skromný názov. 
Prichádzam s 3 kúskami, opäť prízvukujem amatérskymi, ale veď ten amaterizmus je na nich dosť vidieť. Stále sa učím, baví ma to, robí ma to šťastnou a chcem sa stále zlepšovať. Stále na instagrame nachádzam nové a nové cukrárky a obdivujem ich tvorbu a hrozne im závidím každú jednu objednávku a to, že si plnia sny a robia to čo ich baví. Keby sa to aj mne podarilo, tak si dám na ruku vytetovať veľký koláčik na znak víťazstva (a teraz som aj dosť zbabelá niečo také spraviť). Ale čo keby, veď mne sa to podarí! Aj keď pri takej veľkej konkurencii občas váham, ale všetko nejde hneď a keď budem poctivá tak to snáď pôjde.
Ale dosť vyprávania, vrhnime sa na výtvory:


Ako prvé tu máme pokus o ping pongový stôl pre naše deti z ping pongového krúžku u nás v dedine. Chcela som, aby to vyzeralo krajšie, ale kedže mi nešiel dobre vyvaľkať fondán, musela som použiť stroj na cestoviny a pozliepať ten stôl dokopy. Sieťku som chcela robiť z čokolády, ale nevyšlo, takže je umelá. Neni to bohvieaké dielo, ale zjedla sa celá a nebolo mi väčšej odmeny ako keď si deti chodili po "duplu".

Vnútro: čokoládové a biele korpusy, jahody, tvarohovo - pudingová plnka, 

Vrch: mascarpone krém a fondán
Veľkosť: cca veľkosť plechu na pečenie (neviem koľko to je presne)




Adept číslo 2 je XXL cupcake. Robila som ho kamarátovi na meniny ako prekvapenie. Formu som už mala kúpenú dávno a už som len čakala na správnu chvíľu, kedy ju využijem. Robila som ho vlastne z dávky na 24 cupcakes a vyšiel z toho jeden XXL. 

Čokoládovo - tvarohový cupcake s tvarohovým krémom na vrchu, ozdobený čoko trubičkami a rôznymi sladkosťami.



Posledná "pani na holenie" je táto tortička, na ktorú som najviac hrdá z dnešnej dávky sladkého. Robila som ju pre tetu a všetkým chutila, aspoň to tak tvrdili.
Vnútro: schwarzwaldská torta (čoko korpus, mascarpone krém, višne)
Vrch: orechová zmes, čoko, oreo



You May Also Like

0 komentárov