Používa službu Blogger.

Recenzia: Kuchynský robot Sencor + váha

by - pondelok, júla 17, 2017

Jémine! Ja som sem veru dlho nezavítala, ale ani sa mi to nezdalo tak dlho. 2 brigády ma dosť zabávajú a ani sa nenazdám a už je zas piatok. Minuý týždeň bol hektický a únavný. Dúfam, že vy ste ho mali lepší a aj ste si niečo napiekli! Ja som tiež piekla.
Predminulú nedeľu som sa po 1. od makrónkového kurzu pokúsila sama upiecť makrónky doma. Múku som mala planú z Kauflandu a nádej minimálnu... ale na podiv, výsledok ma milo prekvapil a bola som veľmi spokojná (fotku som dávala na instagram). Stále to nebolo eňo ňuňo, ale to chce cvik.
O dokonalosti sa nedá hovoriť pri mojom výtvore včera, kedy som sa pokúsila o čerešňové rezy a dopadli hrozne. Nedali sa krájať a proste... celé zle. Celá vytočená zas.

Ale poďme k téme z nadpisu..
Tento článok som mala v hlave už dlhšie a keďže sa mi nepodaril koláč, prišlo naň rad. Kuchynský robot mám už skoro rok a tým pádom viem, ako sa s ním pracuje, aké má nevýhody a podobne. Dúfam, že Vám to pomôže, ak náhodou premýšľate o kúpe takéhoto krásavca.
...a nie, nie je to sponzorovaný príspevok, ak by si náhodou niekto dovolil myslieť, že by ma mali osloviť o spoluprácu... dosť sa smejem na tej predstave, že by si to niekto myslel ale tak pre istotu to napíšem. Sú to čisto moje postrehy a skúsenosti.


Na svoje 20. narodeniny som dostala tú najlepšiu vec, akú som si mohla priať a tým bol tento kuchynský robot od Sencor. Najkrajší darček! Celá rodina sa mi naň zložila a namiesto zbytočností, mi kúpila vec, ktorú využívam pravidelne každý týždeň. 
Tento robot sa v cenovej relácii pohybuje niekde v strede. Nájdu sa aj lacnejšie roboty, ale sú aj také, ktoré stoja dvojnásobok, ale sú určite kvalitnejšie a profesionálnejšie. Takže čo sa týka ceny, je primeraná kvalite stroja.
Prvé čo na robote zaujme je určite vzhľad/dizajn. Elegantný, jednoduchý, jemný a na výber je z viacerých pastelových farieb. Farby sú skutočne nádherné a myslím, že to je najväčšie lákadlo na tomto robote... teda ak nepremýšľate nad Kitchenaidom, ktorý je dizajnovo ale aj cenovo trošku vyššie, ak Vám teda záleží na dizajne produktu.
Jeho výkon by som ohodnotila na 7 z 10. Nemám ho ako porovnať s ostatnými, ale má isté nedostatky, ktoré by pri profesionálnejšom využití vadili. Neviem či je to len mojim, ale to robia všetky roboty, ale motor dosť hučí, akoby sa tam niečo zadrhávalo alebo niečo.. taký nezdravý zvuk. Misa (5l) je dobre istená, ale občas mi na spodku nepremieša cesto a ak by ste chceli vymiešať 1 bielok tak sa vám to tiež nepodarí, pretože metlička nedočiahne až na dno. V tomto by som videla najväčšiu nevýhodu. Má 8 rýchlosti, pričom tá 8. je naozaj veľmi rýchla a ešte som nevymiešala tak dobre bielka alebo šľahačku ako na tomto robote.
Robot je sám o sebe dosť ťažký, má protišmykové "nožičky", takže sa nešmýka a pri miešaní nepobehuje po celej kuchyni. Má zámok, ktorý vám nedovolí otvoriť mixér pokiaľ je zapnutý, čo je veľmi dobrá bezpečnostná pomôcka. Všetko je ľahko ovládateľné a ľahko umývateľné... teda podľa toho čo v tom miešate.


Príslušenstvo je bohaté. K miešaniu/šľahaniu/spracovávaniu v mise patrí metlička v tvare A na cestá, metlička na bielka či krémy a hák na kysnuté cesto a podobne. 
Okrem 3 základných miešacích nástavcov tam nájdete mlynček/struhák na orechy, zeleninu a podobne. 2 sú na mletie na hrubo a jemno a jeden je na plátky. Zatiaľ som skúšala strúhať len orechy alebo kekse a je to super vec, pomleté zachvíľu a stačí to len opláchnuť a je. Žiadne postrúhané prsty a podobne.
Ďalšia sada slúži na mletie mäsa a hravo zvládne aj mašinkové koláče (banánky). Sú tam 2 kolieska rôznych veľkostí podľa potreby pomletia. Vedľa sú potom nádstavce na plnenie klobás a jaterníc.

Bez môjho kamoša si už neviem predstaviť pečenie. Je to vynikajúca pomôcka, ktorá všetko uľahčí a spraví lepšie. Okrem toho, že zvláštne hučí a nevymieša občas cesto, nemám žiadne ďalšie pripomienky. Tento robot je vyrobený na domáce používanie, čomu odpovedá aj výkon. Určite nie je vhodný do výrobní, kde patria pevné, naozaj kvalitné stroje. Toto je domáci miláčik, ktorého si zamiluje každý v rodine.




Pred pár mesiacmi mi k môjmu robotu pribudla aj táto kamoška váha, ktorá je z rovnakej edície. Digitálna váha je tiež neprehliadnuteľná súčasť každého môjho pečenia. Je ľahučká, šikovná a rozkošná. Odporúčam aj keď, váha ako váha... Vyšla ma do 20€.




You May Also Like

0 komentárov