Používa službu Blogger.

Valentín.

by - utorok, februára 14, 2017

Drahí moji, stala sa tragédia! Môj 4. recept do valentínskej edície dopadol fiaskom. Úplná tragédia. Tak som sa tešila ako zahviezdim s dokonalými cupcakes. Ani neviem kde začať a prečo to sem vôbec píšem, asi len preto, aby som potešila nepriateľov a nesmelým začiatočníkom, ako ja,dala silu a podporu, že sme v tom spoločne. Veď predsa každý má svoje zlé dni a ten môj vyšiel práve na Valentína, čo mi je úplne fuk, viac ma hnevá ten prekliaty krém!
Ach načo som sa to ja dala? Špekulant jeden akýsi. Čím viac sa človek na niečo teší, tým je väčšia šanca, že sa to pokazí. Ale najhoršie na tom je fakt, že tie cupcakes ani dobre nevyzerajú. ani nechutia.
Príbeh sa začal na Pintereste. Hľadala som inšpiráciu na cupcakes, keď som zrazu zbadala feši recept na citrónové koláčiky od jednej americkej blogerky. Fotky mala pekné, cupcakes vyzerali úchvatne tak som si povedala, že to sú oni. Citrónové veci môžem, čiže som sa veľmi tešila. Recept nebol zložitý, cesto sa fajn vymiešalo. Bolo síce trochu tekuté, ale to nebol problém. Upiekli sa fajn, voňali ešte krajšie a keď som ich ochutnala? Mamma mia! Čo to? Čo to? Boli skoro bez chuti, nesladké a jediné čo bolo dobré, bola ich vôňa.
Povedala som si dobre. Plnkou sa to napraví. Vymyslela som si, že do vnútra vydlabem dierku, do ktorej nalejem lemon curd a plnku viacej osladím. Už dlhšie som pokukovala po tých farebných maslových plnkách, americkými blogerkami tak ospevovaných. Hovorila som si: "Keď to robia všetky američanky, tak to musí predsa chutiť dobre." PRD! Okrem toho, že som do masla pridala priveľa pyré, ktoré sa zrazilo alebo čo a moja márna snaha to zahustiť cukrom to len zhoršila, bol krém cítiť len po masle a cukre. FUJ! Zostanem verná iným mliečnym produktom a maslo už nebude v plnkách tvoriť žiaden základ. Stupid idea Lucia! 
Tak sa prosím poučte z mojich špekulácii, upečte si niečo overené z môjho alebo z iných blogov a ešte oslávte ten nešťastný sviatok zaľúbených najlepšie ako sa dá. Keby aspoň dobre chutili, ale kto to poje? Dúfam, že sa do zajtra premiešajú chute a bude to aspoň trochu jedlé.
Snáď ste tento deň prežili so svojimi milovanými, ako to nepísaný zákon tohto sviatku káže, a že sa nehneváte, že neprinášam nový recept ale nepodarené nešťastie. Nevešajme hlavy, zajtra je Pravoslava, čiže nový deň a nová šanca ľúbiť a byť ľúbení, rozdávať radosť a byť šťastný.

Z pochopiteľných dôvodov recept pridávať nebudem, ale keď ste zvedaví a chcete ma tromfnúť, originálny recept nájdete TU. Veľa šťastia a určite dajte vedieť ako ste dopadli!






You May Also Like

0 komentárov