Používa službu Blogger.

Bánánové brownies s lesným ovocím.

by - streda, septembra 21, 2016


Čokoholici pozor! Prichádza extra čokoládové brownies. Ľudia, nemám ani tušenia podľa akého vzoru sa to skloňuje a či som to napísala dobre, ale ono je to úplne jedno. Dekadentný koláč. Brownies je fakt jeden z najchutnejších koláčov, ale čože sa dajú porovnávať koláče? To je ako porovnávať kvety, každá je krásna inak a presne tak aj koláče a torty, cupcaky a bábovky. Všetko sladké a chutné. 
Ide tam mega veľa čokolády, ale keď som to chcela robiť na väčší plech ako 20x30, musela som priniesť obete. Použila som plech o veľkosti cca 40x30, čo už je väčší rozmer a v našej rodine sa aj tak zje za chvíľu. Zobrala som aj kamoškám do školy a miska bola prázdna raz dva. To je tá najlepšia odmena.
Takže ak radi prinášate obete neváhajte a pustite sa do pečenia! Prišla jeseň a dobrý koláč s čajom ku knihe patrí.

  • 400 g čokoláda
  • 150 g trstinový cukor
  • 250 g maslo
  • 3 vajíčka
  • 150 g hladká múka
  • 1/2 balíčka PDP
  • 3-4 zrelé banány
  • lesné ovocie

Čokoládu si necháme rozpustiť vo vodnom kúpeli. Maslo vymiešame s cukrom. Pridáme po jednom vajíčka a potom rozpustenú, aspoň trochu vychladenú čokoládu. Pridáme rozpučené banány. Pre lepšiu a výraznejšiu chuť ich tak môžte pridať aj viac. Nakoniec zmiešame múku s PDP a vmiešame do cesta.

Plech vystelieme papierom na pečenie a vylejem doň cesto. Na vrch dáme lesné ovocie, ja som použila mrazené. Pečiem v rúre pri 180 °C. 






Instagram @rybkavkuchyni








You May Also Like

0 komentárov