Používa službu Blogger.

Vianoce 2017.

by - utorok, januára 02, 2018

A už je po svátkoch. Kam sa podeli? Prečo? Začo? Otázky nikdy nezodpovedané. Človek sa celý rok teší, pripravuje a ubehne to ako voda. Ešte ani sneh nenapadal! To je veľká preveliká škoda. S tým snehom je to také iné, rozprávkové, pravé vianočné. Ale tak sneh už som túto zimu videla, tak mám ako tak dušu na mieste. 
Ako som aj v minulom príspevku spomínala, tieto Vianoce mi neprišli veľmi vianočne. Neviem čím to je, ale všetky spôsoby si navodiť náladu zlyhali. Prečože to prečo? Nik nevie a nikdy sa ani nedozvie. Asi som sa až príliš tešila. Sviatky som si užila, len nie vo vianočnom duchu... a v sobotu zas naspäť.
Bez vianočného pečenia to by veru Vianoce u nás nemohli začať. Aspoň pre mňa je to veľmi dôležitá a obľúbená položka. Tento rok som si hovorila, že keďže prídem až 19. decembra domov, nestihnem veľa napiecť a uspokojím sa s max 6 druhmi. Hihi hoho haha! Mamina už čo to predpiekla a ja som sa tiež nejak rozšupla. Ono sa to nedá prestať vyberať, keď si pozerám všetky tie knižky a blogy. Konečné číslo bolo 10 (len o 2 menej než minulý rok). Dosť koláčikov sa minulý rok osvedčilo a zvíťazili aj tento rok, niektoré sú nestarnúca klasika a niektoré som piekla po prvý raz a určite nie naposledy.
Zoznam znie takto:
Najväčší úspech zožali profiterolky, ale veru opäť ma odpaľované cesto potrápilo. Prvé cesto z knižky, ktoré sa mi už od začiatku nepozdávalo nedopadlo dobre, ale švagrík ma povzbudil, že nech to skúsim ešte raz a dobre som urobila.
Osobne som najviac nadšená z crinkles. Tento rok sa mi nesmierne vydarili a aj dobrý recept som našla. Z noviniek tu máme aj plnené perníčky, ktoré vyšli tiež veľmi dobre. Určite som ich nerobila naposledy.
Keď to všetko človek upečie, tak si povie, že to bude jesť do Veľkej noci, ale u nás už 5 druhov padlo za obeť a spokojná si môžem povedať, že som nezabudla piecť. Je to krásny pocit.
Dúfam, že rok 2018 nám prinesie veľa sladkých zážitkov, prekvapení,len tie najlepšie šmakocinky a nepodarky a neúspechynech sa nám všetkým vyhýbajú. A neobmedzujte sa! Žijeme len raz, tak nech to stojí za to... samozrejme, všetko s mierou.💙💛💜







You May Also Like

0 komentárov