Používa službu Blogger.

CAKEBOOK. (pt.5)

by - streda, augusta 16, 2017

Po vyše 2 mesiacoch sa vraciam s ďalším dielom prehliadky mojich výtvorov a veru, nejak sa mi toho nazbieralo veľa. Keď si zoberiem, že od posledného Cakebooku ubehlo už veľa času, tak mi vlastne ani nepríde, že som piekla toho veľa, len som sa dlho nepochválila na blogu. Za necelé 3 mesiace upiecť 7 tôrt je v podstate nič moc.
Tento diel je pravdepodobne posledný pred veľkou prestávkou a ktovie či bude mať pokračovanie. Pevne verím, že áno alebo ho vystrieda seriál o nových poznatkom, ktoré som sa naučila na novej škole. To bude ešte len sranda...
Zakaždým keď pečiem niekomu nie z rodiny si hovorím, ako ich obdivujem, že mi tak dôverujú a veria, že im bude torta chutiť a aj výzorovo nebude odpad. Napĺňa ma to aj nádejou, že raz budem naozaj dobrá a ľudia sa už nebudú musieť báť, čo im odovzdám. Verím, že som nikoho tortou nesklamala a s elánom sa môžme pustiť do prezentácie. Torty som usporiadala po poradí, ako som ich za tie mesiace piekla. (neviem k čomu táto info slúži, ale pre mňa je to uspokojujúce, že som si v tom spravila poriadok... just saying)

Prvú tortu som piekla mladej hokejistke, ktorá hrá za Piešťany a v tomto duchu chcela aj tortu. Zdobila som jedlou oblátkou a vytrihla som si korčule a vek,ktoré som zavesila na paličky.
Korpus: vanilkový
Plnka: čokoládovo-tvarohový krém, ovocie, džem
Zdobenie: oblátka, mascarpone krém, ganache z bielej čokolády, čučoriedky



Druhá tortička patrila mojej mamine k narodeninám. Poňala som ju v takom romantickom štýle, pretože moja mamina je romantická duša a aj tortu musí mať romantičku. 
Korpus: makový
Plnka: mascarpone krém s bielou čokoládou, jahodové pyré
Ozdobená zvyškom krému a domácimi radosťami zo záhradky.



Tretia torta bola pre môjho švagríka k narodeninám. Nie je veľký kamarát s bobuľovým ovocím, tak som mu spravila kalorickú bombu v podobe oreo torty. Bola otrasne sladká!
Korpus: čokoládový
Plnka: oreo krém
Potretá zvyškom krému, ganache, čokoládky od výmyslu sveta


Štvrté miesto patrí extravagantnej torte na oslavu 30. Oblátka je kópia obrazu, ktorý nakreslila autorka, ktorú má oslávenec veľmi rád. Bola to osobná torta a veľké prekvapenie pre oslávenca, milovníka karamelu.
Korpus: čokoládový
Plnka: mascarpone krém s bielou čoko, karamel, čučoriedky, lotus sušienky
Ozdobená krémom, karamelom, sušienkami, čučoriedkami, oblátkou a karamelovými tyčinkami.



Piata torta bola na objednávku pre pani k 60. Poňala som ju tak sviežo, jemne a snažila som sa tam dať viac červenej, pretože oslávenkyňa má rada červenú.
Korpus: vanilkový s makom
Plnka: mascarpone krém/ čokoládovo-tvarohový krém, ovocie, džem
Potretá mascarpone krémom, ozdobená ovocím, pusinkami, orechmi, makom.


Šieste, predposledné, bábo bolo pečené pre moju krstnú, ktorá išla na oslavu krstín malého chlapčeka. Papierové oblečenie som chcela zavesiť na špagátik, ale tie štipčeky mi to prevažovali, tak som musela použiť špajdlu a pôvodne mala byť torta biela len so stekancami ale stekancom sa nejak nedarilo tak som sa musela vynájsť. Trochu iná ako očakávanie ale neni to najhoršie.
Korpus: čokoládový/vanilkový
Plnka: čokoládovo-tvarohový krém, jahody, džem
Potretá mascarpone krémom, zdobená ovocím a sladkosťami.


Posledná siedma torta bola pre moju sestru k meninám. Mini tortička len ku kávičke a pre radosť.
Korpus: čokoládový
Plnka: mascarpone krém, jahody, džem
Potretá zvyšným krémom a ozdobená ovocím, pusinkami a kvetmi.



A nakoniec ešte fotka mojich farebných pusiniek. Naschledanou...

You May Also Like

0 komentárov