Používa službu Blogger.

Prvý.

by - pondelok, júna 27, 2016


Dlho som premýšlala nad tým, ako nazvem prvý príspevok na tomto novučičičkom blogu. Ešte vonia novotou, ako kniha ktorú si kúpiš a prvý krát otvoríš. To sú tie momenty pre ktoré sa oplatí otvoriť knihu. Dúfam, že môj blog bude otváraný pravidelne, s radosťou a očakávaním, čo tá Rybka zas vyparatila. Neviem sama kam sa bude uberať, ale dúfam, že bude napredovať a bude sa páčiť. Neviem ani, či blogovanie je niečo pre mňa, ale rada skúšam nové veci a snažím sa robiť to čo ma baví a keď sa s tým podelím s ostatnými, možno zistím, že je tu kopa ľudí ktorým tiež koluje v žilách sirup a sú nadšenci pre všetko.
Takže názov "Prvý." dostal preto, lebo je naozaj prvý, dúfam že nie posledný a najlepšie vystihuje a z časti ospravedlňuje jeho situáciu.
Tak prosím neprevacajte oči a nezalamujte ruky nad tým, že ďalší bezvýznamný blog. Veď ani ja neviem, či mi to pôjde a budem v tom dobrá. Preto mu dávam 1/2 roka (čili 6 mesiacov) ako skúšobnú dobu a uvidíme ako mi to pôjde. Potom už na mňa môžte nadávať, oči vyvracať a ruky zalamovať koľko len budete chieť. Len ma to nechajte skúsiť, nech mám dušu na mieste, nech má môj život aspoň na chvíľu zmysel a nech viem, že tudy cesta nevede.
Takže, začíname...


You May Also Like

0 komentárov