Používa službu Blogger.

CAKEBOOK. (pt. 3)

by - streda, mája 03, 2017

Hlásim sa opäť a v ústach prežúvam už skoro týždňovú oschnutú tortu zo sestrinej svadby. To bol kolotoč! Toľko príprav a deň D prebehol tak rýchlo. Ale stálo to za to. Jedlo, hudba, zábava, kvety... všetko jak má byť. Sestra bola veľmi pekná nevesta a ani švagrík nezaostával. Koláčov nám zostalo habadej a je len smútim, pretože nemôžem minimálne týždeň piecť. Ale aj tak budem!
A dokým sa naše žalúdky zregenerujú z cukrového infarktu, prinášam ďalší "diel" Cakebooku. Opäť prichádzam s tromi tortami a verím, že sa čoskoro ozvem s ďalšími. 
Baví ma to každou tortou či koláčikom čoraz viac a verte či nie, aj písanie na blog mi chýbalo. Síce, aj keď mám čas, píšem len raz možno 2x do týždňa, ale pre dobro našich zdravotných stavov a našich línii a samozrejme aj financii si nemôžem dovoliť viac. Preto chcem piecť na objednávku, pretože tak môžem piecť a nemusím potom nútiť celú rodinu nech sa s tým znova a znova napchávajú. Ešte kusnem do ďalšieho koláčka a môžme sa pustiť na to:

Ako prvú predstavujem túto odvážnu tortičku pre sestru na rozlúčku so slobodou. Je decentne vulgárna a veľmi sme sa nasmiali pri jej jedení. Veď každá si zaslúži svojho čokoládového pipíka. Prasačinky, prasačinky...
Korpus: čokoládový
Plnka: pudingovo-tvarohový krém, maliny
Potretá mascarpone krémom, ozdobená jahodami, zmes orechov, After dinner willies (ktoré mi daroval sestrin už manžel na meniny 😄)



Ďalšie bábä som piekla pre kamarátku k 20. narodeninám. Poslala mi akú chce a ja som sa úpotne snažila priblížiť originálu. Kokos bol všade po kuchyni a verte, že priliepanie kokosu na boky torty nie je žiadna sranda. Na fotke to nevidno, ale kokos nechytil všade a nabudúce určite dám silnejšiu vrstvu krému, aby bola krásne biela a nepresvitala plnka. KOKOS!
Korpus: čokoládový
Plnka: karamelová s tvarohom, jahodový džem




Favorit a pre mňa najočakávanejší pokus mesiaca bola svadobná torta pre sestru. 2 poschodovú som robila po prvé a mala som veľké obavy ako to dopadne. Z výsledkom som spokojná na 70%. Stále to nevyzeralo tak pekne ako chcem, ale stále sa učím a na prvý pokus celkom fajn. Torta väčšine chutila ale šak viete, na svadbe je už každý prejedený a aj ja som si dala len preto, že som chcela vedieť ako chutí. Všetky ostatné torty, ktoré sestra dostala boli potreté fondánom a tá moja pri nich vyzerala tak...ino? Neviem fondán dodá torte na honosnosti ale je to moc sladké a veľa ľudom to nechutí, tak ja som ho nechcela dávať.
Vrchné poschodie: red velvet korpus, mascarpone krém, jahodový džem
Spodné poschodie: čokoládový korpus, karamelová plnka, karamel





Pre svadobanky som ešte pripravila pozornosti v podobe týchto milých krabičiek. Obsahovali jednu čoko guľku, 1 normálnu pusinku a 2 s obrázkom mladomanželov. Svadobania dostávali mini flaštičky s alkoholom. Mala tam byť pôvodne makrónka, ale nebudem vám ani hovoriť ako to dopadlo, len poviem, že zo zúfalstva som sa prihlásila na kurz pečenia macarons a veľmi sa naň teším.



You May Also Like

0 komentárov